Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1178
Назва: Стратегія формування організаційної культури вітчизняних підприємств на засадах соціальної відповідальності бізнесу: регіональний аспект
Інші назви: Стратегия формирования организационной культуры отечественных предприятий на принципах социальной ответственности бизнеса: региональный аспект
Strategy of formation of domestic enterprises’ organizational culture based on corporate social responsibility: a regional aspect
Автори: Ворончак, Іван Осипович
Ворончак, Иван Осипович
Voronchak, Ivan
Демачкович, Лілія Миронівна
Демачкович, Лилия Мироновна
Demachkovych, Liliia
Ключові слова: організаційна культура
соціальна відповідальність бізнесу
інструментарій стимулювання соціальної відповідальності бізнесу
регіональна стратегія розвитку соціальної відповідальності бізнесу
организационная культура
социальная ответственность бизнеса
инструментарий стимулирования социальной ответственности бизнеса
региональная стратегия развития социальной ответственности бизнеса
organizational culture
corporate social responsibility
corporate social responsibility stimulation`s instruments
the regional strategy of corporate social responsibility development
Дата публікації: лис-2016
Бібліографічний опис: Ворончак І. О. Стратегія формування організаційної культури вітчизняних підприємств на засадах соціальної відповідальності бізнесу: регіональний аспект / І. О. Ворончак, Л. М. Демачкович // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2016. - № 4. – С. 265-270.
Короткий огляд (реферат): UK: У статті обґрунтовано необхідність формування організаційної культури вітчизняних підприємств на засадах соціальної відповідальності бізнесу. З’ясовано чинники регіональної диференціації практики соціальної відповідальності бізнесу як основи регіональної політики розвитку соціальної відповідальності бізнесу, відповідної умовам конкретного регіону. Проаналізовано зарубіжний досвід стимулювання соціальної відповідальності бізнесу, класифіковано інструменти стимулюючого впливу. Визначено сутність, механізм формування та реалізації регіональної стратегії розвитку соціальної відповідальності бізнесу.
RU: В статье обоснована необходимость формирования организационной культуры отечественных предприятий на принципах социальной ответственности бизнеса. Выяснены факторы региональной дифференциации практики социальной ответственности бизнеса как основы региональной политики развития социальной ответственности бизнеса, соответствующей условиям конкретного региона. Проанализирован зарубежный опыт стимулирования социальной ответственности бизнеса, классифицированы инструменты стимулирующего воздействия. Определены сущность и механизм формирования и реализации региональной стратегии развития социальной ответственности бизнеса.
EN: In the article the necessity of formation of domestic enterprises` organizational culture based on corporate social responsibility has been grounded. Factors of regional differentiation of corporate social responsibility practices have been founded as the basis for regional corporate social responsibility development policy, which fulfill the conditions of the particular region. The foreign experience of corporate social responsibility stimulation has been analyzed, its instruments have been classified. The formation and implementation mechanism of regional strategy of corporate social responsibility development has been determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1178
Інші ідентифікатори: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/4_2016/54.pdf
Розташовується у зібраннях:№ 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Voronchak.pdf248,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.