Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11454
Назва: Оцінка впливу ринкового простору на ефективність розвитку інноваційного потенціалу в авіаційному секторі світової економіки
Інші назви: Assessment of the impact of the market space on the efficiency of the development of innovative potential in the aviation sector of the global economy
Автори: Смілянець, Віталій Вікторович
Smilianets, Vitalii
Ключові слова: інноваційний потенціал
маркетингове забезпечення
позиціювання
бенчмаркінг
оцінювання
авіаційне підприємство
positioning
benchmarking
evaluation
aviation enterprise
innovative potential
marketing support
Дата публікації: жов-2023
Видавництво: Придніпровська державна академія будівництва та архітектури
Бібліографічний опис: Смілянець В. В. Оцінка впливу ринкового простору на ефективність розвитку інноваційного потенціалу в авіаційному секторі світової економіки / В. В. Смілянець // Економічний простір. – 2023. – № 187. – С. 184-191
Короткий огляд (реферат): UK: Статтю присвячено удосконаленню та реалізації інструментарію оцінки впливу ринкового простору на ефектив-ність розвитку інноваційного потенціалу в авіаційному секторі. Пропонований автором інструментарій будується на формуванні тривимірної моделі бенчмаркінгу авіапідприємств методом позиціювання: за рівнями реалізованого маркетингового забезпечення розвитку інноваційного потенціалу, внутрішніх резервів розвитку інноваційного потен-ціалу та рівнем конкурентної позиції та комунікації у розвитку інноваційного потенціалу. Застосування інструментів маркетингового аналізу, бальної оцінки, рейтингування та кластерного аналізу уможливлює формування комплексного бачення стратегічних та тактичних ініціатив у маркетинговому забезпеченні розвитку інноваційного потенціалу авіакомпаній. Результати реалізації пропонованого підходу до оцінки впливу ринкового простору на ефективність роз-витку інноваційного потенціалу в авіаційному секторі показують, що авіакомпанії мають прагнути до впроваджен-ня інновацій у свої бізнес-моделі, оскільки таким чином відбувається досягнення конкурентоспроможності на ринку авіаперевезень через забезпечення унікальної цінності для споживачів за прикладом визначених еталонних авіаційних перевізників.
EN: The article is devoted to the improvement and implementation of the toolkit for assessing the impact of the market space on the effectiveness of the development of innovative potential in the aviation sector. The toolkit proposed by the author is based on the formation of a three-dimensional model of airline benchmarking by the positioning method: according to the levels of implemented marketing support for the development of innovative potential, internal reserves for the development of innovative potential, and the level of competitive position and communication in the development of innovative potential. The applica-tion of tools of marketing analysis, scoring, rating and cluster analysis enables the formation of a comprehensive vision of strategic and tactical initiatives in marketing support for the development of the innovative potential of airlines. The results of the implementation of the proposed approach to the assessment of the impact of the market space on the effectiveness of the development of innovative potential in the aviation sector show that airlines should strive to introduce innovations into their business models, as this is how competitiveness in the air transportation market is achieved by providing unique value for con-sumers, for example designated reference air carriers (Cathay Pacific Airways, Delta Air Lines, Emirates, Singapore Airlines). The three-dimensional map of the benchmarking of the marketing support of the innovative potential of airlines using the po-sitioning method demonstrates the significant influence of the market of innovative technologies and consumers (by markers of marketing concepts) on the competitiveness of airlines. Identification and assessment of system elements of marketing support for the development of the innovative potential of indicators based on the use of quantitative methods, cluster analysis and benchmarking methods enables a clear understanding of the need to apply digital marketing, communication and collabora-tion with developers of digital technologies in services and maintenance, distribution channels, environmental innovations in business models.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11454
Інші ідентифікатори: http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/1339
DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/187-30
Розташовується у зібраннях:№ 187

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Smilianets.pdf757,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.