Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1137
Назва: Вплив комунікативної парадигми на управління національною туристичною системою
Інші назви: Влияние коммуникативной парадигмы на управление национальной туристической системой
Influence of communicative paradigms on governance of the national tourism system
Автори: Охріменко, Алла Григорівна
Охрименко, Алла Григорьевна
Okhrimenko, Alla
Ключові слова: національна туристична система
комунікативна парадигма
мультисуб’єктність
мультирівневість
інтерсуб’єктивність
национальная туристическая система
коммуникативная парадигма
мультисубьектность
мультииерархичность
интерсубъективность
national tourism system
communicative paradigm
multi subjectivity
multilevel character
intersubjectivity
Дата публікації: лис-2016
Бібліографічний опис: Охріменко А. Г. Вплив комунікативної парадигми на управління національною туристичною системою / А. Г. Охріменко // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2016. – № 4. – С. 88-93.
Короткий огляд (реферат): UK: У статті узагальнено основні положення комунікативної парадигми суспільних відносин, обґрунтовано специфічні прояви комунікативної парадигми в національній туристичній системі. Доведена доцільність використання ідей комунікативної парадигми в національній туристичній системі України для її ефективного розвитку та інтеграції до європейського простору.
RU: В статье обобщены основные положения коммуникативной парадигмы общественных отношений, обоснованы специфические проявления коммуникативной парадигмы в национальной туристической системе. Доказана целесообразность использования идей коммуникативной парадигмы в национальной туристической системе Украины с целью ее эффективного развития и интеграции в европейское пространство.
EN: The article summarizes the main provisions communicative paradigm of public relations. Substantiated specific manifestations of communicative paradigms in national tourism system. Proved the feasibility of using ideas communicative paradigms in national tourism system of Ukraine. The role of the principles of communication paradigm in the management model of «governance». It is noted that the implementation of ideas communicative paradigms in national tourism system of Ukraine will affect the performance and integration into the European space.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1137
Інші ідентифікатори: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/4_2016/19.pdf
Розташовується у зібраннях:№ 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Okhrimenko.pdf211,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.