Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10024
Назва: Вдосконалення маркетингової політики розподільчо-збутової діяльності підприємства
Автори: Лемешенко, Олег
Дятлова, Наталія Василівна (керівник)
Ключові слова: маркетинг
маркетингова політика
розподільчо-збутова діяльність
розподіл товарів
збут продукції
маркетингове середовище
ринок продукції підприємства
ефективність управління
Дата публікації: 2022
Видавництво: ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
Бібліографічний опис: Лемешенко О. Вдосконалення маркетингової політики розподільчо-збутової діяльності підприємства : магіст. робота : 075 Маркетинг / Олег Лемешенко ; керівник Н. В. Дятлова. – Дніпро, 2022. – 110 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10024
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lemeshenko.doc
  Restricted Access
1,54 MBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.