Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10024
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛемешенко, Олег-
dc.contributor.otherДятлова, Наталія Василівна (керівник)-
dc.date.accessioned2023-03-03T09:48:39Z-
dc.date.available2023-03-03T09:48:39Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЛемешенко О. Вдосконалення маркетингової політики розподільчо-збутової діяльності підприємства : магіст. робота : 075 Маркетинг / Олег Лемешенко ; керівник Н. В. Дятлова. – Дніпро, 2022. – 110 с.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10024-
dc.language.isouken_US
dc.publisherДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"en_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетингова політикаen_US
dc.subjectрозподільчо-збутова діяльністьen_US
dc.subjectрозподіл товарівen_US
dc.subjectзбут продукціїen_US
dc.subjectмаркетингове середовищеen_US
dc.subjectринок продукції підприємстваen_US
dc.subjectефективність управлінняen_US
dc.titleВдосконалення маркетингової політики розподільчо-збутової діяльності підприємстваen_US
dc.typeMaster Thesisen_US
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lemeshenko.doc
  Restricted Access
1,54 MBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.