dc.contributor.author |
Лисенко, Галина Іванівна |
|
dc.contributor.author |
Lysenko, Halyna |
|
dc.date.accessioned |
2023-02-28T11:49:44Z |
|
dc.date.available |
2023-02-28T11:49:44Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Лисенко Г. І. Історико-педагогічні витоки підготовки інженерів-будівельників у Дніпропетровському інженерно-будівельному інституті / Г. І. Лисенко // Педагогічні студії з підготовки будівельно-архітектурних фахівців: дидактичний та виховний аспекти : колективна монографія / за заг. ред. Г. П. Євсєєвої, Г. І. Лисенко. – Дніпро : ПДАБА, 2022. – С. 111-149 |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9996 |
|
dc.description.abstract |
UK: Дослідження спрямоване на вивчення особливостей підготовки фахівців інженерно-будівельного профілю у Дніпропетровському інженерно-будівельному інституті (ДІБІ) впродовж 1930-1980-х рр. Зважаючи на складність та неоднозначність освітніх процесів, які мали місце в ідеологізованому
радянському суспільстві, дослідження було проведено за хронологічними періодами, а саме: на першому етапі роботи були проаналізовані особливості організації освітнього процесу в закладах
вищої технічної освіти УРСР у 1920-1930-х рр., а також розглянуто початковий етап діяльності Дніпропетровського інженерно-будівельного інституту. На другому етапі було проаналізовано особливості підготовки інженерно-будівельних кадрів у ДІБІ впродовж 1940-1960-х рр. На третьому етапі дослідження було охарактеризовано особливості професійної підготовки інженерів-будівельників у ДІБІ впродовж 1970-1980-х рр. Важливим аспектом даного дослідження є розгляд та систематизація педагогічних підходів, які напрацьовувалися науково-педагогічним колективом ДІБ Із метою удосконалення професійної підготовки студентської молоді інженерно-будівельного профілю впродовж періоду, що розглядається. У результаті дослідження було з’ясовано, що надмірна централізація та ідеологізація, постійний партійно-державний контроль за освітнім процесом, нерівномірність розвитку наукових галузей гальмували ініціативу науково-педагогічних кадрів, їх прагнення до саморозвитку. Що стосується стану педагогічної підготовки професорсько-викладацького складу Дніпропетровського інженерно-будівельного інституту у 1930-1980-х рр., його в цілому можна визначити як задовільний, що підтверджується, зокрема, кількісними і якісними показниками. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» |
en_US |
dc.subject |
вищі технічні навчальні заклади |
en_US |
dc.subject |
Дніпропетровський інженерно-будівельний інститут |
en_US |
dc.subject |
інженери-будівельники |
en_US |
dc.subject |
підвищення кваліфікації викладачів |
en_US |
dc.subject |
професійна підготовка |
en_US |
dc.subject |
підготовка до викладацької діяльності |
en_US |
dc.title |
Історико-педагогічні витоки підготовки інженерів-будівельників у Дніпропетровському інженерно-будівельному інституті |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |