DSpace Repository

Неформальна освіта у системі вищої освіти

Show simple item record

dc.contributor.author Євсєєва, Галина Петрівна
dc.contributor.author Yevsieieva, Halyna
dc.contributor.author Новицька, Тетяна Олексіївна
dc.contributor.author Novytska, Tetiana
dc.date.accessioned 2023-02-28T11:12:04Z
dc.date.available 2023-02-28T11:12:04Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Євсєєва Г. П. Неформальна освіта у системі вищої освіти / Г. П. Євсєєва, Т. О. Новицька // Педагогічні студії з підготовки будівельно-архітектурних фахівців: дидактичний та виховний аспекти : колективна монографія / за заг. ред. Г. П. Євсєєвої, Г. І. Лисенко. – Дніпро : ПДАБА, 2022. – С. 59-88 en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9989
dc.description.abstract UK: У статті аналізується історія щодо визначення поняття неформальної освіти. Визначено основні організаційні форми і методи неформальної освіти; окреслено програми неформальної освіти, поширені у країнах ЄС та США. Проаналізовано групи суб‘єктів неформальної освіти відповідно до їх освітніх і соціальних запитів. Здійснено порівняльний аналіз основних рис формальної та неформальної освіти, зокрема взаємозв’язок формальної і неформальної освіти представлено як поєднання «жорсткої» (hard) та «м‘якої» (soft) систем організації навчання. Розглянуто зміст і функції неформальної освіти як складової сучасного освітнього простору в контексті освіти дорослих. Акцентовано увагу на відсутності законодавчого забезпечення діяльності в середовищі неформальної освіти, що може спричиняти певні ризики, зокрема щодо її ролі та місця в системі факторів соціалізації. Описуючи практику країн у визнанні результатів неформальної освіти, авторами статті прослідковано розпочатий процес підтвердження результатів неформального навчання в Україні. У вітчизняній системі професійної освіти на сьогодні урядом створена нормативна база з оцінювання й визнання неформальної освіти в системі професійної освіти працівників (визначені чіткі критерії), яка проходить апробацію за трьома робітничими професіями. Щодо системи вищої освіти, авторами визначено нагальну потребу розроблення чітких механізмів перезарахування результатів навчання щодо неформальної освіти. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» en_US
dc.subject неформальна освіта en_US
dc.subject формальна освіта en_US
dc.subject організаційні форми і методи неформальної освіти en_US
dc.subject суб’єкти освітньої діяльності en_US
dc.subject визнання і перезарахування результатів навчання en_US
dc.title Неформальна освіта у системі вищої освіти en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account