00 DSpace/Manakin Repository

Запровадження педагогічних технологій при викладанні курсу «Інтелектуальна власність» у вимірі сучасних вимог

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бабенко, Валентина Андріївна
dc.contributor.author Babenko, Valentina
dc.date.accessioned 2023-02-28T10:03:57Z
dc.date.available 2023-02-28T10:03:57Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Бабенко В. А. Запровадження педагогічних технологій при викладанні курсу «Інтелектуальна власність» у вимірі сучасних вимог / В. А. Бабенко // Педагогічні студії з підготовки будівельно-архітектурних фахівців: дидактичний та виховний аспекти : колективна монографія / за заг. ред. Г. П. Євсєєвої, Г. І. Лисенко. – Дніпро : ПДАБА, 2022. – С. 448-472 en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9979
dc.description.abstract UK: Модернізація сучасної системи вищої освіти на основі інтенсивного переосмислення освітнього процесу та впровадження інноваційних педагогічних технологій в умовах глобальних перетворень сучасного світу має важливе значення для розвитку як суспільства в цілому, так і окремої особистості. У практику освітнього процесу все більше входять нові види педагогічних, інформаційно-комунікаційних технологій, які забезпечують інтеграцію знань та вмінь із різних видів діяльності, формують у здобувачів освіти навички розв'язання творчих завдань тощо. Запровадження новітніх педагогічних технологій при наданні знань з інтелектуальної власності здобувачам вищої освіти України технічних та економічних спеціальностей, безпосереднє набуття ними компетентностей з інтелектуальної власності є запорукою якісної підготовки висококваліфікованих та компетентних, затребуваних на ринку праці, фахівців. Інтелектуальна власність набуває все більшого значення для економічного розвитку країни і економіки світу в цілому. Роль інтелектуальної власності в сучасному інформаційному суспільстві є стратегічно важливою для формування інтелектуальної еліти країни з чітким розумінням права інтелектуальної власності як основної рушійної сили світової економіки. Тому надзвичайно нагальною є проблема створення ефективної системи обізнаності та освіченості населення у сфері інтелектуальної власності як фактору соціально економічного розвитку країни. Аналіз проблеми: необхідність викладання дисципліни «Інтелектуальна власність» у ЗВО будівельного профілю, дослідження її впливу на сучасних фахівців (як будівельників, архітекторів, механіків, так й економістів) під час формування їх вмінь та компетентностей, необхідних для молодої технічної та економічної еліти країни. Одним з головних завдань, які постали сьогодні перед кожним ЗВО, є створення сприятливих умов для студентської молоді задля професійного та творчого зростання, задля набуття та формування необхідних знань та вмінь. Запровадження новітніх педагогічних технологій під час викладання інтелектуальної власності має важливий вплив на формування нової еліти інформаційного суспільства, яка має бути носієм інноваційної свідомості та визначати результати своєї творчої праці, свою інтелектуальну власність, форми охорони та захисту об’єктів права інтелектуальної власності. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» en_US
dc.subject інноваційна свідомість en_US
dc.subject інтелектуальна власність en_US
dc.subject технічна еліта en_US
dc.subject викладання ІВ en_US
dc.subject освітні, педагогічні технології en_US
dc.subject інтелектуальна діяльність en_US
dc.subject будівельна галузь en_US
dc.title Запровадження педагогічних технологій при викладанні курсу «Інтелектуальна власність» у вимірі сучасних вимог en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу