Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Аміруллоєва, Наталя Валеріївна | |
dc.contributor.author | Amirulloeva, Natalia | |
dc.date.accessioned | 2023-02-28T09:56:14Z | |
dc.date.available | 2023-02-28T09:56:14Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Аміруллоєва Н. В. Сучасні аспекти викладання хімічних дисциплін у технічному ЗВО / Н. В. Аміруллоєва // Педагогічні студії з підготовки будівельно-архітектурних фахівців: дидактичний та виховний аспекти : колективна монографія / за заг. ред. Г. П. Євсєєвої, Г. І. Лисенко. – Дніпро : ПДАБА, 2022. – С. 229-265 | en_US |
dc.identifier.uri | http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9978 | |
dc.description.abstract | UK: Показано взаємозв'язок між хімічною освітою та ефективністю роботи молодого інженера-будівельника. Розглянуто особливості викладання хімічних дисциплін у сучасних умовах, застосування різних методик навчання. Оцінюється співвідношення вкладу таких методів, як лекції, практичні заняття, лабораторні роботи, та самостійної роботи студентів. Підкреслюється важливість експерименту як основного методу викладання природничих дисциплін і, як наслідок, залучення студентів до науково дослідної роботи кафедри. Показано актуальність дослідження закономірностей адсорбції водорозчинних поліелектролітів та їх асоціатів із поверхнево активними речовинами корелюється з інгібуючою дією даних систем. Глибоке вивчення таких систем дає змогу створювати високоефективні інгібітори корозії, які демонструють високу ефективність у різних галузях, у тому числі і в будівельних технологіях | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» | en_US |
dc.subject | форми і методи навчання | en_US |
dc.subject | лекційний експеримент | en_US |
dc.subject | практичні завдання | en_US |
dc.subject | наукова конференція | en_US |
dc.subject | науково-дослідна робота студентів | en_US |
dc.title | Сучасні аспекти викладання хімічних дисциплін у технічному ЗВО | en_US |
dc.type | Article | en_US |