dc.contributor.author |
Фісуненко, Павло Анатолійович |
|
dc.contributor.author |
Fisunenko, Pavlo |
|
dc.contributor.author |
Морозова, Євгенія Петрівна |
|
dc.contributor.author |
Morozova, Yevheniia |
|
dc.date.accessioned |
2023-02-21T11:14:44Z |
|
dc.date.available |
2023-02-21T11:14:44Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Фісуненко П. А. Сучасні маркетингові підходи в девелопменті нерухомості в Україні / П. А. Фісуненко, Є. П. Морозова // Інноваційні технології у будівництві, цивільній інженерії та архітектури : тези XIХ міжнар. наук.-практ. конф., (19-22 вересня 2021 р., м. Чернігів). – Дніпро : ДВНЗ ПДАБА, 2021. – С. 313-315 |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9935 |
|
dc.description.abstract |
UK: Девелопмент нерухомості – не нове, але все ще «молоде» явище в економіці України. Оскільки за суттю він представляє собою перш за все підприємницьку діяльність в будівельній сфері, важливим моментом є обґрунтування доцільності того чи іншого проекту (з точки зору отримання підприємницького прибутку), вихідним моментом в чому є маркетингові дослідження – перш за все встановлення попиту на нерухомість. За рівнем забезпечення населення житлом наша країна має відносно низький показник порівняно з розвинутими країнами. Аналітики зазначають, що, якщо для Франції та Німеччини цей показник складає 39 м2 на одного мешканця, в Данії – 40 м2, в США – майже 70 м2, в Україні, не зважаючи на певне зростання, він складає лише 23 м2
. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» |
en_US |
dc.subject |
девелопмент нерухомості |
en_US |
dc.subject |
маркетинг |
en_US |
dc.title |
Сучасні маркетингові підходи в девелопменті нерухомості в Україні |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |