DSpace Repository

Сучасні маркетингові підходи в девелопменті нерухомості в Україні

Show simple item record

dc.contributor.author Фісуненко, Павло Анатолійович
dc.contributor.author Fisunenko, Pavlo
dc.contributor.author Морозова, Євгенія Петрівна
dc.contributor.author Morozova, Yevheniia
dc.date.accessioned 2023-02-21T11:14:44Z
dc.date.available 2023-02-21T11:14:44Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Фісуненко П. А. Сучасні маркетингові підходи в девелопменті нерухомості в Україні / П. А. Фісуненко, Є. П. Морозова // Інноваційні технології у будівництві, цивільній інженерії та архітектури : тези XIХ міжнар. наук.-практ. конф., (19-22 вересня 2021 р., м. Чернігів). – Дніпро : ДВНЗ ПДАБА, 2021. – С. 313-315 en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9935
dc.description.abstract UK: Девелопмент нерухомості – не нове, але все ще «молоде» явище в економіці України. Оскільки за суттю він представляє собою перш за все підприємницьку діяльність в будівельній сфері, важливим моментом є обґрунтування доцільності того чи іншого проекту (з точки зору отримання підприємницького прибутку), вихідним моментом в чому є маркетингові дослідження – перш за все встановлення попиту на нерухомість. За рівнем забезпечення населення житлом наша країна має відносно низький показник порівняно з розвинутими країнами. Аналітики зазначають, що, якщо для Франції та Німеччини цей показник складає 39 м2 на одного мешканця, в Данії – 40 м2, в США – майже 70 м2, в Україні, не зважаючи на певне зростання, він складає лише 23 м2 . en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» en_US
dc.subject девелопмент нерухомості en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.title Сучасні маркетингові підходи в девелопменті нерухомості в Україні en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account