00 DSpace/Manakin Repository

Проблеми формування рекламного звернення в середовищі інфобізнесу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лантух, Олена Володимирівна
dc.contributor.author Lantukh, Olena
dc.contributor.author Вертелецька, Олена Миколаївна
dc.contributor.author Verteletska, Olena
dc.contributor.author Тимченко, Катерина Олександрiвна
dc.contributor.author Tymchenko, Katerina
dc.date.accessioned 2023-02-14T19:01:34Z
dc.date.available 2023-02-14T19:01:34Z
dc.date.issued 2022-12
dc.identifier http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/1195
dc.identifier DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/182-13
dc.identifier.citation Лантух О. В. Проблеми формування рекламного звернення в середовищі інфобізнесу / О. В. Лантух, О. М. Вертелецька, К. О. Тимченко // Економічний простір. – 2022. – № 182. – С. 88-92 en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9868
dc.description.abstract UK: Створення необхідних умов функціонування економіки і її основних суб'єктів – товаровиробників і споживачів ви-магає створення адекватного середовища ділової інформації. Це середовище повинне забезпечувати інформаційну під-тримку діяльності суб'єктів на всіх стадіях виробництва і споживання, в якій розглядаються такі види інформації, необхідні підприємцю, як інформація про інших виробників, про потенційних споживачів, про більш вигідніших поста-чальників сировини, комплектуючі і технології, про ціни. Таке смислове навантаження несе реклама як відкрите спові-щення фірмою потенційних покупців, споживачів товарів і послуг, про їх якість, достоїнства, переваги, а також про заслуги самій фірми. В статті зроблено огляд і аналіз особливостей подання рекламного звернення в умовах існуючий інфраструктури і порівняно з новим видом діяльності – копірайтинга. В результаті систематизації і аналізу інформа-ції по цьому напряму отримано, що головна особливість копірайтинга – заощадження часу виробника і споживача для ухвалення рішення про розвиток або згортання комунікацій з тими або іншими партнерами по господарській діяльнос-ті, а також про модифікацію продукції, що вже випускається, або освоєння нової для виживання в умовах посилення конкуренції. Визначено, що важливим завданням формування і розвитку інформаційної інфраструктури є створення сприятливих умов доступу підприємця до ділової інформації через середовище її звернення – інфобізнес. en_US
dc.description.abstract EN: Creation of necessary conditions for operating economy and her basic subjects – commodity producers and consumers are required by creations of adequate environment of business information. This environment must provide informative support of activity of subjects at all stages of production and consumption, such types of information necessary to the businessman are examined in that, as information about other producers, about potential consumers, about more advantageous suppliers of raw material, accessories and technologies, about prices. Such semantic loading is carried by an advertisement as open notifica-tion by the firm of potential customers, consumers of commodities and services about their quality, dignities, advantages, and also about the merits of firm. In the article a review and analysis feature serve advertisement appeal are done in the conditions of existent infrastructure and comparatively new type of activity – copywriting. As a result of systematization and analysis of information it is got to this direction, that a main feature of copywriting is an economy of time of producer and consumer for a decision-making about development or displacing of communications with one or another partners on economic activity, and also about modification of the already produced products or mastering of new for a survival in the conditions of strengthening competition. It is certain that the important task of forming and development of informative infrastructure is creation of favour-able terms of access of businessman to business information through the environment of her appeal – infobusiness.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» en_US
dc.subject інформаційний продукт en_US
dc.subject рекламне звернення en_US
dc.subject середовище ділової інформації en_US
dc.subject комунікації en_US
dc.subject копірайтинг en_US
dc.subject інфобізнес en_US
dc.subject environment of business information en_US
dc.subject communication en_US
dc.subject infobusiness en_US
dc.subject advertise-ment appeal en_US
dc.subject information product en_US
dc.subject copywriting en_US
dc.title Проблеми формування рекламного звернення в середовищі інфобізнесу en_US
dc.title.alternative Problems of forming an advertising message in the infobusiness environment en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу