00 DSpace/Manakin Repository

Етапи формування організаційно-економічного механізму внутрішньої консалтингової взаємодії підприємств: маркетінговій аспект

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Євтушенко, Наталя Олександрівна
dc.contributor.author Yevtushenko, Natalia
dc.date.accessioned 2019-07-01T14:14:59Z
dc.date.available 2019-07-01T14:14:59Z
dc.date.issued 2018-12
dc.identifier DOI 10.30838/P.ES.2224.261218.107.332
dc.identifier http://economicspace.pgasa.dp.ua/article/view/165912/165247
dc.identifier.citation Євтушенко Н. О. Етапи формування організаційно-економічного механізму внутрішньої консалтингової взаємодії підприємств: маркетінговій аспект / Н. О. Євтушенко // Економічний простір. – 2018. – № 140. – С. 107-119. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/979
dc.description.abstract UK: Розглянуто теоретичні основи формування організаційно-економічного механізму внутрішньої консалтингової взаємодії українських консалтингових компаній. Запропоновано основні етапи формування механізму внутрішньої консалтингової взаємодії. На першому етапі проводиться діагностика умов формування механізму консалтингової взаємодії компанії, за результатами якої здійснюється оновлення її системи управління. За другим етапом проходить трансформація інтелектуального ресурсу – людського капіталу консалтингової компанії, у капітал, з урахуванням обґрунтованого набору ключових компетенцій у межах складових пакету інтелектуального ресурсу для консультант-менеджера, консультант-експерта, консультант-спеціаліста. Надано рекомендації щодо підвищення продуктивності праці консультантів консалтингової компанії відповідно до оцінки ефективності діяльності людського капіталу за критеріями ключових індикаторів результативності – КРІ. На третьому етапі обґрунтовується необхідність проведення оптимізації процесів організаційно-економічного механізму внутрішньої консалтингової взаємодії, що допоможе керівництву консалтингової компанії регулювати отримані економічні результати, планувати ефективні дії на всіх рівнях управління, обирати бажані стратегії розвитку компанії та стратегії копінг- поведінки консультантів. en_US
dc.description.abstract EN: Theoretical foundations of formation organizational - economic mechanism of internal consulting interaction of Ukrainian consulting companies have been reviewed. It has been proposed main stages of forming mechanism of internal consulting interaction. On the first step has been held diagnostics of the conditions for forming consulting interaction mechanism of a consulting company, the results of which have been carried out updating its management system. On the second step has been transformed the intellectual resource - human capital of a consulting company, into capital, taking into account a reasonable set of core competencies in the framework of the package of intellectual resources for the consultant-manager, consultant-expert, consultantspecialist. Recommendations to increase productivity of consultants from consulting company according to an assessment of the effectiveness of human capital activities by criteria of key performance indicators – КРІ have been given. On the third step has been justified necessity carrying out optimization processes of the organizational and economic mechanism of internal consulting interaction, which will help the management consulting company to regulate obtained economic results, to plan effective actions at all levels of management, to choose desired development strategies of the company and strategies of coping behavior of consultants.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject організаційно-економічний механізм en_US
dc.subject консалтингова взаємодія en_US
dc.subject внутрішня консалтингова взаємодія en_US
dc.subject етап en_US
dc.subject оцінка en_US
dc.subject консультант en_US
dc.subject консалтингова компанія en_US
dc.subject organizational - economic mechanism en_US
dc.subject consulting interaction en_US
dc.subject internal consulting interaction en_US
dc.subject stage en_US
dc.subject evaluation en_US
dc.subject consultant en_US
dc.subject consulting company en_US
dc.title Етапи формування організаційно-економічного механізму внутрішньої консалтингової взаємодії підприємств: маркетінговій аспект en_US
dc.title.alternative Steps the formation of an organizational-economic mechanism internal consulting interactions enterprises marketing aspect en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу