00 DSpace/Manakin Repository

Удосконалення організації маркетингової діяльності підприємств цукрової промисловості України в контексті підвищення їх конкурентоспроможності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Коренюк, Петро Іванович
dc.contributor.author Koreniuk, Petro
dc.contributor.author Гаюн, М. Ф.
dc.contributor.author Gayun, М.
dc.date.accessioned 2019-06-26T09:37:06Z
dc.date.available 2019-06-26T09:37:06Z
dc.date.issued 2018-09
dc.identifier DOI 10.30838/P.ES.2224.250918.190.232
dc.identifier http://economicspace.pgasa.dp.ua/article/view/170443/170154
dc.identifier.citation Коренюк П. І. Удосконалення організації маркетингової діяльності підприємств цукрової промисловості України в контексті підвищення їх конкурентоспроможності / П. І. Коренюк, М. Ф. Гаюн // Економічний простір. – 2018. – № 137. – С. 115-126. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/944
dc.description.abstract UK: В статті представлено результати дослідження маркетингової діяльності підприємств цукрової промисловості України. Наведена структура інтегрованого комплексу маркетингу підприємств. Визначена питома вага України у світових обсягах виробництва бурякового цукру. Проаналізована динаміка посівних площ під цукрові буряки та виробничих потужностей цукрових заводів. Перелічені основні споживачі цукру. Охарактеризована структура та визначені результати реалізації цукрових буряків сільськогосподарськими підприємствами. В ході дослідження виявлено, що виробничі потужності цукрової промисловості значно перевищують потреби внутрішнього ринку. Визначено, що планування маркетингової діяльності цукрових заводів значно ускладнюється неспівпаданням у часі періодів збільшення пропозиції цукру та періодів зростання попиту на нього; а високі ризики та нестача фінансових ресурсів змушують виробників продавати основні обсяги продукції ще у період цукроваріння, не чекаючи сприятливої ринкової кон’юнктури. Запропонований розвиток інтеграційних зв’язків між цукровими заводами сприятиме зростанню їх ефективності та підвищенню конкурентоспроможності вітчизняних виробників цукру на внутрішньому та зовнішньому ринках. en_US
dc.description.abstract EN: This article presents the results of a study of the marketing activities of enterprises of the sugar industry of Ukraine. The structure of the integrated marketing complex of enterprises is presented. The specific weight of Ukraine in the world production of beet sugar is determined. The dynamics of acreage for sugar beet and production capacity of sugar factories are analyzed. The main consumers of sugar are listed. The structure is characterized and the results of the implementation of sugar beet by agricultural enterprises are defined. The study revealed that the production capacity of the sugar industry significantly exceeds the needs of the domestic market. It was determined that the planning of the marketing activities of sugar factories is significantly complicated by the mismatch in time of periods of an increase in sugar supply and periods of growth in demand for it; and the high risks and lack of financial resources force manufacturers to sell the main volumes of products even during the sugar refining period, without waiting for a favorable market situation. The proposed development of integration links between sugar factories will help increase their efficiency and increase the competitiveness of domestic sugar producers in the domestic and foreign markets.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject цукрова промисловість en_US
dc.subject комплекс маркетингу en_US
dc.subject конкурентоспроможність en_US
dc.subject цукрові буряки en_US
dc.subject посівні площі en_US
dc.subject маркетингова стратегія en_US
dc.subject sugar industry en_US
dc.subject marketing complex en_US
dc.subject competitiveness en_US
dc.subject sugar beet en_US
dc.subject acreage en_US
dc.subject marketing strategy en_US
dc.title Удосконалення організації маркетингової діяльності підприємств цукрової промисловості України в контексті підвищення їх конкурентоспроможності en_US
dc.title.alternative Improvement of the organization of marketing activity of Ukraine mushrooms industries in the context of increasing their competitiveness en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу