DSpace Repository

Основи вибору стратегії формування корпоративної культури на машинобудівних підприємствах України

Show simple item record

dc.contributor.author Андросова, Олена Федорівна
dc.contributor.author Androsova, Olena
dc.date.accessioned 2019-06-21T09:52:37Z
dc.date.available 2019-06-21T09:52:37Z
dc.date.issued 2018-09
dc.identifier DOI 10.30838/P.ES.2224.250918.190.231
dc.identifier http://economicspace.pgasa.dp.ua/article/view/170440/170152
dc.identifier.citation Андросова О. Ф. Основи вибору стратегії формування корпоративної культури на машинобудівних підприємствах України / О. Ф. Андросова // Економічний простір. – 2018. – № 137. – С. 106-114 en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/921
dc.description.abstract UK: В статті розглянуто основи вибору стратегії формування корпоративної культури на машинобудівних підприємствах України. Виявлено типи корпоративних стратегій, як основу формування стратегії корпоративної культури; опрацьовано різновиди типів і видів стратегії корпоративної культури, основні властивості стратегії, принципи та ефективність побудови і реалізації стратегії від них. Розроблено етапи корпоративної стратегії диверсифікованої та бізнес-стратегії однопрофільної компанії. Розглянуто бізнес-стратегію для однопрофільної компанії та її елементи, види. Представлено механізм вироблення стратегії для однопрофільної компанії, а також види бізнес-стратегії, їх конкурентні переваги та недоліки. Стратегія формування корпоративної культури на машинобудівних підприємствах є новим явищем, входить поступово, тому виникають проблеми у її формуванні. Неможливо запланувати стратегію на постійний період існування підприємства. Ситуація на машинобудівних підприємствах змінюється дуже швидко й потребує більш швидкої адаптації стратегії. en_US
dc.description.abstract EN: The article considers the basics of choosing the strategy of forming corporate culture at the machine-building enterprises of Ukraine. The types of corporate strategies as the basis for the formation of the strategy of corporate culture are revealed; types of types and strategies of corporate culture, key features of the strategy, principles and effectiveness of the construction and implementation of the strategy from them have been worked out. The stages of corporate strategy of a diversified and business strategy of a one-profile company are developed. A business strategy for single-member companies and its elements, types is considered. The mechanism of strategy development for a one-company company, as well as types of business strategy, their competitive advantages and disadvantages are presented. Strategy of formation of corporate culture at machine-building enterprises is a new phenomenon, it is included gradually, therefore there are problems in its formation. It is impossible to plan a strategy for a permanent period of existence of the enterprise. The situation at the machine-building enterprises is changing very quickly and requires a faster adaptation of the strategy.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject корпоративна культура en_US
dc.subject стратегія en_US
dc.subject основні властивості en_US
dc.subject принципи en_US
dc.subject реалізація en_US
dc.subject ефективність en_US
dc.subject corporate culture en_US
dc.subject strategy en_US
dc.subject main properties en_US
dc.subject principles en_US
dc.subject implementation en_US
dc.subject efficiency en_US
dc.title Основи вибору стратегії формування корпоративної культури на машинобудівних підприємствах України en_US
dc.title.alternative The concept of internal audit in the period of adaptation international standards of accounting and auditing en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account