DSpace Repository

Особливості застосування стратегій в міжнародному бізнесі

Show simple item record

dc.contributor.author Квактун, Олеся Олексіївна
dc.contributor.author Kvaktun, Olesia
dc.contributor.author Вертелецька, Олена Миколаївна
dc.contributor.author Vereteleckaya, Olena
dc.contributor.author Малишев, Ілля Євгенович
dc.contributor.author Malyshev, Illia
dc.date.accessioned 2019-06-20T09:14:02Z
dc.date.available 2019-06-20T09:14:02Z
dc.date.issued 2018-08
dc.identifier DOI 10.30838/P.ES.2224.290818.17.205
dc.identifier http://economicspace.pgasa.dp.ua/article/view/151774/150707
dc.identifier.citation Квактун О. О. Oсобливості застосування стратегій в міжнародному бізнесі / О. О. Квактун, О. М. Вертелецька, І. Малишев // Економічний простір. – 2018. – № 136. – С. 17-25. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/906
dc.description.abstract UK: В статті проаналізовано особливості застосування стратегій в міжнародному бізнесі компаній розвинених країн. Виділено групи факторів, які визначають,привабливість для компанії міжнародного бізнесу. Проведено розмежування між первинним і вторинним мотивами, що викликають інтерес до міжнародної діяльності. Виокремлено типові труднощі при формуванні й реалізації міжнародних стратегій. Зазначено, що у сучасному трактуванні під стратегією розуміється не просто одна з цілей, а найбільш важлива та визначальна; довгостроковий розвиток; мета, способи руху до поставленої мети і засоби її досягнення. Визначено, що передумовою до осмислення ролі й завдань стратегічного управління став, з одного боку, бурхливий промисловий та економічний розвиток провідних країн Європи та США, а з іншого - широке проникнення в практичну діяльність людини інноваційних технологій, в тому рахунку й технологій управління. Автори зазначають, що для опису процесу розробки та реалізації стратегії протягом багатьох років використовувалися різні поняття, такі як бюджетування, довгострокове планування, стратегічне планування та стратегічний менеджмент. Проаналізовано етапи розвитку стратегічного менеджменту в розвинутих країнах: масове виробництво; масовий збут та постіндустріальний етап. en_US
dc.description.abstract EN: The peculiarities of the strategies’ application in the international activity of the companies of the developed countries have been analyzed. Groups of factors that determine the attractiveness of the company for international business have been outlined. A distinction between primary and secondary motives that are of interest to international activity has been made. The typical difficulties in formulating and implementing of international strategies have been singled out. It has been noted that in modern interpretation, the strategy is understood not only as one of the goals, but also as the most important and determinant goal; long-term development; purpose, ways of moving towards the goal and means of achieving it. It has been determined that the prerequisite for understanding the role and tasks of strategic management was, on the one hand, the rapid industrial and economic development of the leading countries of Europe and the USA, and on the other – wide penetration of innovative technologies into the human activity, including management technologies. The authors note that for the description of the process of development and implementation of the strategy for many years, various concepts have been used, such as budgeting, long-term planning, strategic planning and strategic management. The stages of development of strategic management in the developed countries have been analyzed: mass production; mass marketing and post-industrial stage.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject міжнародний бізнес en_US
dc.subject стратегія en_US
dc.subject бюджетування en_US
dc.subject довгострокове планування en_US
dc.subject стратегічне планування en_US
dc.subject стратегічний менеджмент en_US
dc.subject international business en_US
dc.subject strategy en_US
dc.subject budgeting en_US
dc.subject long-term planning en_US
dc.subject strategic planning en_US
dc.subject strategic management en_US
dc.title Особливості застосування стратегій в міжнародному бізнесі en_US
dc.title.alternative Features of strategies’ application in international business en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account