00 DSpace/Manakin Repository

Governance of intercommunication of the producer's marketing with consumers and other market participants

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Striy, Lyubov
dc.contributor.author Стрій, Любов Олексіївна
dc.contributor.author Bobrovnicha, Nataliiy
dc.contributor.author Бобровнича, Наталя Серафімівна
dc.date.accessioned 2022-09-14T09:18:24Z
dc.date.available 2022-09-14T09:18:24Z
dc.date.issued 2022-02
dc.identifier http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/34_2022/28.pdf
dc.identifier DOI: https://doi.org/10.32782/easterneurope.34-26
dc.identifier.citation Striy Lyubov Governance of intercommunication of the producer's marketing with consumers and other market participants / Lyubov Striy, Nataliiy Bobrovnicha // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2022. – № 34. – С. 156-162. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8943
dc.description.abstract EN: In the article the results of the economic research of governance of process of intercommunications of producer executed by an author are expounded with consumers both on traditional markets and on virtual markets in the cyberspace is network the Internet. This problem in economics has not yet been practically covered, so the topic of the article is relevant. The evolution of marketing concepts from the production concept of production improvement to the concept of innovative marketing is considered. It is noted that the development of Internet marketing changes many aspects of marketer's work. The interests of the consumer are becoming more important. The consumer helps the enterprise to improve its production activities. Marketers are beginning to encourage consumers to have a dialogue with the company. A scheme of the process of interconnection of producer marketing with consumers and other market participants has been developed and presented. The scheme truly reflects the current economic relations of all participants, both traditional and virtual markets. en_US
dc.description.abstract UK: У статті викладено результати економічного дослідження управління процесом взаємозв'язків виробника зі споживачами як на традиційних ринках, так і на віртуальних ринках у кіберпросторі мережі Інтернет. Ця проблема важна, но в економіці ще практично не вивчена, тому тема статті є актуальною. Розглядається еволюція концепцій маркетингу від продуктивної концепції досконалості виробництва до концепції маркетингу нових ідей. Концепція маркетингу нових ідей покликана направити економічну та маркетингову діяльність виробника на розробку та реалізацію інновацій. Завдання маркетингу цієї концепції досить радикальне: винайти інноваційний товар, позиціонувати його як бренд, пояснити споживачам, як ним користуватися, і, можливо, він їм сподобається. Відзначається, що розвиток інтернет-маркетингу змінює багато аспектів вимог до роботи маркетолога. Для інтернет-маркетингу інтереси споживача стають більш значущими для підприємства. Споживач не тільки виконує функції по купівлі продукції виробника, але й сприяє удосконаленню виробничої діяльності його по випуску продукції. Фахівці з маркетингу повинні розуміти цю специфіку бізнесу та заохочувати споживачів до діалогу з підприємством. Розроблено та представлено споживачам та іншим учасникам ринків діаграму процесу взаємодії маркетингу та інтернет-маркетингу виробника. Для розробки діаграми використано евристичний підхід анаксіоматизації. Такий підхід дозволяє повною мірою використовувати творчі здібності дослідника, глибоко розуміючи їм суть проектованого процесу. При цьому він дозволяє відкинути неважливе для концентрації на головному. На діаграмі вказані всі учасники процесу: виробник продукції (маркетинг та інтернет-маркетинг); кіберпростір мережі – Інтернет та ринки інформаційних продуктів; ринки (традиційні); споживачів продукції. Діаграма дійсно відображає сучасне економічне відношення всіх учасників як традиційних, так і віртуальних ринків мережі Інтернет. Розглянута діаграма управління може бути реалізована на практиці. Автори вважають, що її реалізація може бути вигідна усім учасникам ринків.
dc.language.iso en en_US
dc.publisher ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» en_US
dc.subject innovations and invention en_US
dc.subject internet-marketing en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject market design en_US
dc.subject marketing concepts en_US
dc.subject model construction and estimation en_US
dc.subject інновації та винаходи en_US
dc.subject інтернет-маркетинг en_US
dc.subject концепція маркетингу en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject побудова та оцінка моделей en_US
dc.subject проектування ринку en_US
dc.title Governance of intercommunication of the producer's marketing with consumers and other market participants en_US
dc.title.alternative Управління взаємозв'язками маркетингу виробника зі споживачами та іншими учасниками ринків en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу