00 DSpace/Manakin Repository

Бізнес-середовище: характеристика, структура, розвиток, діагностика

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Набока, Юрій Васильович
dc.contributor.author Naboka, Yurii
dc.date.accessioned 2019-06-14T09:21:33Z
dc.date.available 2019-06-14T09:21:33Z
dc.date.issued 2018-10
dc.identifier DOI 10.30838/P.ES.2224.231018.192.257
dc.identifier http://economicspace.pgasa.dp.ua/article/view/165953/165329
dc.identifier.citation Набока Ю. В. Бізнес-середовище: характеристика, структура, розвиток, діагностика / Ю. В. Набока // Економічний простір. – 2018. – № 138. – С. 192-200. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/884
dc.description.abstract UK: Метою статті є дослідження бізнес-середовища суб’єктів господарювання. Визначено, що у науковому просторі відсутня чітка дефініція змісту терміну «бізнес-середовище», а також застосовуються різні критеріальні підходи й нема уніфікованої ідентифікації головних структуроутворюючих елементів. Автором доведено, що бізнес-середовище є сукупністю факторів, у межах яких здійснюється господарська діяльність з метою отримання прибутку. Для підприємства зовнішнє середовище є сукупністю системоутворюючих факторів: фактори зв’язку (зв’язувальні параметри середовища), ресурси (допоміжні засоби), процеси (упорядковані дії), суб’єкти (юридичні та фізичні особи). Внутрішнє середовище підприємства складається з таких факторів, як: власники підприємства (бізнесмени, підприємці, акціонери, інвестори, засновники), фактори зв’язку (внутрішньокорпоративні формалізовані та неформалізовані структуроутворюючі норми, правила, цінності), ресурси (допоміжні засоби, які підконтрольні власникам), процеси (упорядковані дії у межах підприємства, які підконтрольні власникам). Зазначено, що особливістю розвитку бізнес- середовища є перманентна зміна факторів за кількісними та якісними параметрами, відповідно, констатація та опис структури бізнес-середовища можливі лише на певний момент часу. Висвітлені теорії та поширені прикладні інструменти менеджменту та маркетингу, щодо діагностики бізнес-середовища. Практичне значення статті полягає у тому, що для підприємств створюється підґрунтя розробки прикладних механізмів соціально-економічного розвитку із урахуванням стану та впливу бізнес-середовища. en_US
dc.description.abstract EN: The purpose of the article is to study the business environment of business entities. It was determined that in the scientific space there is no clear definition of the content of the term “business environment”, as well as various criterion approaches are used and there is no unified identification of the main structural elements. The author has proven that the business environment is a combination of factors in which business activities are carried out for the purpose of making a profit. For an enterprise, the external environment is a set of system-forming factors: communication factors (connecting environmental parameters), resources (auxiliary means), processes (ordered actions), subjects (legal entities and individuals). The internal environment of an enterprise consists of such factors as: owners of an enterprise (businessmen, entrepreneurs, shareholders, investors, founders), communication factors (intra-corporate formalized and non-formalized structure-forming norms, rules, values), resources (aids that are controlled by the owners), processes (orderly actions within the enterprise, controlled by the owners). It is noted that the peculiarity of the development of the business environment is a permanent change of factors by quantitative and qualitative parameters, respectively, the statement and description of the structure of the business environment are possible only at a certain point in time. The theories and common applied tools of management and marketing, on the diagnosis of the business environment are covered. The practical significance of the article lies in the fact that enterprises create a basis for developing applied mechanisms of socio-economic development, taking into account the state and influence of the business environment.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject бізнес-середовище en_US
dc.subject внутрішнє середовище en_US
dc.subject зовнішнє середовище en_US
dc.subject фактори en_US
dc.subject ресурси en_US
dc.subject процеси en_US
dc.subject структура en_US
dc.subject розвиток en_US
dc.subject підприємство en_US
dc.subject динамічні здібності en_US
dc.subject business environment en_US
dc.subject internal environment en_US
dc.subject external environment en_US
dc.subject factors en_US
dc.subject resources en_US
dc.subject processes en_US
dc.subject structure en_US
dc.subject development en_US
dc.subject enterprise en_US
dc.subject dynamic capabilities en_US
dc.title Бізнес-середовище: характеристика, структура, розвиток, діагностика en_US
dc.title.alternative Business environment: characteristics, structure, development, diagnostics en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу