DSpace Repository

Бізнес-стратегії як унікальні компетенції в процесі вироблення стратегії в корпоративній культурі на машинобудівних підприємствах України

Show simple item record

dc.contributor.author Андросова, Олена Федорівна
dc.contributor.author Androsova, Olena
dc.date.accessioned 2019-06-14T08:33:45Z
dc.date.available 2019-06-14T08:33:45Z
dc.date.issued 2018-10
dc.identifier DOI 10.30838/ P.ES.2224.231018.128.252
dc.identifier http://economicspace.pgasa.dp.ua/article/view/165907/165242
dc.identifier.citation Андросова О. Ф. Бізнес-стратегії як унікальні компетенції в процесі вироблення стратегії в корпоративній культурі на машинобудівних підприємствах України / О. Ф. Андросова // Економічний простір. – 2018. – № 138. – С. 128-138. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/879
dc.description.abstract UK: У статті обґрунтовано можливості бізнес-стратегій, які є основою конкурентної переваги машинобудівних підприємств. Виявлено основні заходи по зміцненню стратегічної позиції і внутрішніх функцій машинобудівних підприємств. Розглянуто відповідність стратегій своїх підрозділів загально корпоративних стратегій та цілей, на підприємствах. Представлено процес вироблення цілей і стратегій по управлінський ієрархії в корпоративній культурі. Відмічено основні фактори, що впливають на вироблення стратегії підприємства, розглянуто їх взаємодія та вплив на створювану стратегію. В ході дослідження встановлено фактори зовнішнього середовища, а саме, це - можливості та загрози умови конкуренції, економічні, соціальні, політичні, юридичні. Фактори внутрішнього середовища базуються на спільних цінностях, корпоративній культурі, компетенція та конкурентних можливостях, сильних і слабких сторонах підприємства та інших. Визначено обмежуючи фактори та види чинників, які перешкоджають вибору стратегічних дій для підприємств; а також критерії для оцінки і визначення переваг стратегії. Сформульовано пріоритетні принципи вибору правильної стратегії, щоб уникнути невдалої стратегії на машинобудівних підприємствах в корпоративній культурі. en_US
dc.description.abstract EN: The article substantiates the possibilities of business strategies, which are the basis of the competitive advantage of machine - building enterprises. The basic measures for strengthening of strategic position and internal functions of machine - building enterprises have been revealed. The compliance of strategies of their subdivisions with general corporate strategies and goals, at enterprises has been considered. The process of development of goals and strategies for management hierarchy in the corporate culture has been presented. The main factors influencing the development of the strategy of the enterprise are noted, their interaction and influence on the created strategy have been considered. During the study, the factors of the environment were identified, namely, opportunities and threats to the conditions of competition, economic, social, political, legal. Factors of the internal environment are based on common values, corporate culture, competence and competitive ability, strengths and weaknesses of the enterprise, and others. It has been determined by limiting the factors and types of factors that impede the choice of strategic actions for enterprises; as well as criteria for assessing and identifying the benefits of a strategy. Priority principles for choosing the right strategy are formulated to avoid an unsuccessful strategy in machine-building enterprises in the corporate culture.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject стратегія en_US
dc.subject корпоративна культура en_US
dc.subject стратегічна позиція en_US
dc.subject реалізація стратегії en_US
dc.subject переваги корпоративної стратегії en_US
dc.subject strategy en_US
dc.subject corporate culture en_US
dc.subject strategic position en_US
dc.subject implementation of strategy en_US
dc.subject advantages of corporate strategy en_US
dc.title Бізнес-стратегії як унікальні компетенції в процесі вироблення стратегії в корпоративній культурі на машинобудівних підприємствах України en_US
dc.title.alternative Business strategies as unique competences in the process of the strategy management in corporate culture on machine-building enterprises of ukraine en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account