00 DSpace/Manakin Repository

Проблеми національної та регіональної економіки

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Василик, Алла Володимирівна
dc.contributor.author Vasylyk, Alla
dc.contributor.author Іщенко, Олена Василівна
dc.contributor.author Ishchenko, Olena
dc.date.accessioned 2019-06-14T08:22:35Z
dc.date.available 2019-06-14T08:22:35Z
dc.date.issued 2018-03
dc.identifier.citation Василик А. В. Використання соціальних мереж у сучасному рекрутингу України / А. В. Василик, О. В. Іщенко // Економічний простір. - 2018. - № 131. - С. 53-63. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/877
dc.description.abstract UK: У статті здійснюється аналіз ролі соціальних мереж у сфері рекрутингу в Україні. Розглянуто розвиток і формування засад підбору персоналу, проаналізовано основні аспекти соціального рекрутингу. Виокремлено типові помилки, яких допускаються навіть досвідчені рекрутери під час роботи із соціальними мережами: відсутність стратегії, яка б передбачала аналіз конкурентів, визначення аудиторії, обрання каналів комунікації та інструментів взаємодії з нею, вибудовування бренду компанії тощо; неякісний контент, естетика сторінки чи публікацій; відмова від аналітики розвитку сторінки в соціальній мережі та ін. Також визначено переваги та перспективи підбору персоналу в соціальних мережах. Здійснено порівняння робочих інструментів різних платформ. Досліджено активність аудиторії у використанні соціальних мереж для пошуку роботи. За результатами опитування також було виявлено побажання кандидатів щодо змісту сторінок рекрутерів та компаній, а також ключові аспекти покращення комунікації між кандидатом та рекрутером. Надано рекомендації щодо розвитку та використання окремих соціальних мереж. en_US
dc.description.abstract EN: The authors of the article analyze the role of social networks in the area of recruitment in Ukraine.?Development and formation of the fundamentals of personnel recruitment has been reviewed, the main aspects of social recruitment have been analyzed.?Typical mistakes that even experienced recruiters make when working with social networks have been outlined: absence of a strategy that would include analysis of competitors, identification of audience, selection of communication channels and tools for interaction with it, company brand building, etc; content,?page aesthetics or publications of poor quality, absence of the analysis of the development of the page in the social network, etc. Advantages and perspectives of recruitment via social networks have also been identified. Tools of different platforms have been compared. Activity of the audience inusing social networks for job search has been researched. The wishes of candidates regarding the content of the pages of recruiters and companies, as well as the key aspects of improving the communication between the candidate and the recruiter have been revealed by conducting a survey.?Recommendations for the development and use of certain social networks have been provided.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject соціальний рекрутинг en_US
dc.subject підбір персоналу en_US
dc.subject соціальні мережі en_US
dc.subject цифрові інструменті для HR en_US
dc.subject брендинг en_US
dc.subject HR-бренд en_US
dc.subject social recruitment en_US
dc.subject recruitment en_US
dc.subject social networks en_US
dc.subject digital HR tools en_US
dc.subject branding en_US
dc.subject HR-brand en_US
dc.title Проблеми національної та регіональної економіки en_US
dc.title.alternative Use of social networks іn modern recruiting in ukraine en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу