00 DSpace/Manakin Repository

Партизанський маркетинг: сутність, види та інструменти використання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шкірко, Оксана Ігорівна
dc.contributor.author Shkirko, Oksana
dc.date.accessioned 2019-06-13T07:43:42Z
dc.date.available 2019-06-13T07:43:42Z
dc.date.issued 2018-06
dc.identifier http://economicspace.pgasa.dp.ua/article/view/151757/150699
dc.identifier DOI 10.30838/P.ES.2224.050618.215.125
dc.identifier.citation Шкірко О. І. Партизанський маркетинг: сутність, види та інструменти використання / О. І. Шкірко // Економічний простір. – 2018. – № 134. – С. 215-224. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/852
dc.description.abstract UK: У статті досліджена сутність партизанського маркетингу, як перспективного напрямку для розвитку малого бізнесу. Проаналізовано зміст основних видів партизанського маркетингу, а саме: прихованого, епатажного, партнерського, вірусного, інтернет-маркетингу, Life Placement та Ambient Media, а також основні напрямки їх використання. Визначено головні характеристики партизанського маркетингу: неординарний підхід, відсутність або мінімальний бюджет, одноразове застосування, епатажність та психологічний вплив на потенційних споживачів. Активне просування товарів і послуг відбувається шляхом особистого спілкування підприємця (або його співробітників) з аудиторією. Також розглянуті інструменти партизанського маркетингу: активність, своєчасність, несподівані джерела прибутку, унікальна легенда. Основною відмінністю партизанського маркетингу від класичного маркетингу є відсутність або наявність невеликого рекламного бюджету у суб’єкта господарювання і, як наслідок, відмова від традиційних рекламних інструментів. Унікальність партизанського маркетингу полягає в тому, що він може використовуватися як малими так і великими підприємствами. en_US
dc.description.abstract EN: The article examines the essence of guerrilla marketing as a perspective direction for the development of small business. The main types of guerrilla marketing like hidden marketing, outrageous marketing, viral marketing, Internet marketing, Life Placement and Ambient Media have been analyzed. The author points the main directions of its use. The main characteristics of guerrilla marketing are unusual approach, minimum budget, one-time use, outrage and psychological impact on potential consumers. Active promotion of goods and services occurs by the personal communication of the entrepreneur (or his employees) with the audience. Guerrilla marketing tools like activity, timeliness, unexpected sources of profit, a unique legend have been also reviewed. The main differences from classic marketing are absence or availability of the small advertising budget for the business entity and rejection from traditional advertising tools as a result. The uniqueness of the guerrilla marketing is a possibility of using at small and large enterprises.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject малий бізнес en_US
dc.subject партизанський маркетинг en_US
dc.subject види en_US
dc.subject характеристики en_US
dc.subject інструменти en_US
dc.subject бюджет en_US
dc.subject small business en_US
dc.subject guerrilla marketing en_US
dc.subject types en_US
dc.subject characteristics en_US
dc.subject tools en_US
dc.subject budget en_US
dc.title Партизанський маркетинг: сутність, види та інструменти використання en_US
dc.title.alternative Guerrilla marketing: the nature, types and tools of use en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу