00 DSpace/Manakin Repository

Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни «Стратегічний маркетинг» для студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» заочної та дистанційної форм навчання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дятлова, Наталія Василівна
dc.contributor.author Загорельська, Тетяна Юріївна
dc.date.accessioned 2022-05-27T13:25:42Z
dc.date.available 2022-05-27T13:25:42Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни «Стратегічний маркетинг» для студ. другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» заоч. та дист. форм навчання / ДВНЗ "Придніпр. держ. академія буд-ва та архітектури" ; уклад.: Н. В. Дятлова, Т. Ю. Загорельська. – Дніпро, 2022. – 18 с. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8527
dc.description.abstract UK: Методичні вказівки містять основні вимоги до контрольної роботи, порядок її виконання, рекомендації щодо збору, обробки, аналізу вихідних даних, вивченню літературних джерел, правила оформлення, порядок підготовки і захист. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» en_US
dc.subject стратегічний маркетинг en_US
dc.subject контрольна робота en_US
dc.title Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни «Стратегічний маркетинг» для студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» заочної та дистанційної форм навчання en_US
dc.type Methodical recommendations en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу