DSpace Repository

Особливості консалтингової діяльності в системі маркетингу послуг

Show simple item record

dc.contributor.author Касян, Сергій Якович
dc.contributor.author Kasian, Serhii
dc.contributor.author Онікієнко, А. О.
dc.contributor.author Onikienko, A.
dc.date.accessioned 2019-06-10T06:51:40Z
dc.date.available 2019-06-10T06:51:40Z
dc.date.issued 2018-04
dc.identifier http://economicspace.pgasa.dp.ua/article/view/151268/150237
dc.identifier DOI 10.30838/P.ES.2224.240418.151.59
dc.identifier.citation Касян С. Я. Особливості консалтингової діяльності в системі маркетингу послуг / С. Я. Касян, А. О. Онікієнко // Економічний простір. – 2018. – № 132. – С. 151-162. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/788
dc.description.abstract UK: У статті удосконалено теоретико-методичні засади консалтингової діяльності в системі маркетингу послуг. Проведено порівняння теоретико-методологічних засад визначення консалтингу, індивідуального маркетингу у взаємозв’язку із креативністю у сучасній науковій маркетинговій теорії. У наслідок чого сформульоване власне трактування дефініції поняття «маркетинговий консалтинг». Запропоновано детермінанти організації консалтингової діяльності в системі маркетингу послуг. Основними детермінантами організації консалтингової діяльності в системі маркетингу послуг виступають передусім комплекс інновацій, що сприяють розв’язанню проблем клієнтів. Вагомою детермінантою є дотримання креативності у ході забезпечення значних конкурентних переваг консультування. Саме креативність дозволяє генерувати нові знання та виходи на більш якісний рівень надання консультаційних послуг. Висвітлено інтегративний комплекс методів маркетингового просування консалтингового продукту. Визначено низку особливостей організації консалтингової діяльності в маркетинговій системі вітчизняної сфери послуг. Окреслено ключові аспекти, що впливають на формування напрямку маркетингової стратегії консалтингових компаній та вибір основних інструментів маркетингового позиціонування сервісної пропозиції у сфері консалтингу. en_US
dc.description.abstract EN: The theoretical and methodological principles of consulting activity in the system of marketing services have been developed in the article. The comparison of theoretical and methodological foundations of consulting, individual marketing in conjunction with creativity in modern scientific marketing theory has been conducted. As a result, the author's interpretation of the definition “marketing consulting” has been worked out. The determinants of the organization of consulting activities have been offered in the article. The complex of innovations that help to solve customer problems plays a role as determinants of the organization of consulting activities. The adherence to creativity in providing significant competitive advantages of consulting is the main determinant. The creativity allows generate new knowledge and outputs for a better quality of consulting services. It also opens the way for getting new heights in the area of consulting activities. The integrative complex of methods of marketing advancement of a consulting product has been clearly described in the article. A number of peculiarities of the consulting activity organization in the marketing system of the domestic sphere of services have been highlighted. The key aspects that influence the formation of the marketing strategy direction of consulting companies and the choice of the main tools of marketing positioning of the service offer in the field of consulting have been outlined.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject консалтингова діяльність en_US
dc.subject маркетинг послуг en_US
dc.subject маркетинговий консалтинг en_US
dc.subject детермінанти en_US
dc.subject маркетингова система en_US
dc.subject consulting activity en_US
dc.subject marketing of services en_US
dc.subject marketing consulting en_US
dc.subject determinants en_US
dc.subject marketing system en_US
dc.title Особливості консалтингової діяльності в системі маркетингу послуг en_US
dc.title.alternative Features of consulting activities in the system of services marketing en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account