00 DSpace/Manakin Repository

Шляхи актуалізації загальнонаціонального сприйняття об'єктів архітектури

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Комаров, Кирило Олександрович
dc.contributor.author Komarov, Kyrylo
dc.contributor.author Комаров, Михайло Олександрович
dc.contributor.author Komarov, Mykhailo
dc.date.accessioned 2022-01-13T11:35:45Z
dc.date.available 2022-01-13T11:35:45Z
dc.date.issued 2021-10
dc.identifier http://uajcea.pgasa.dp.ua/article/view/249545
dc.identifier DOI:10.30838/J.BPSACEA.2312.261021.56.801
dc.identifier.citation Комаров К. О. Шляхи актуалізації загальнонаціонального сприйняття об'єктів архітектури / К. О. Комаров, М. О. Комаров // Український журнал будівництва та архітектури. – 2021. – № 5. – С. 56-60. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7867
dc.description.abstract UK: Постановка проблеми.Сьогодні в Україні продовжують формуватись механізми впливу громадськості на прийняття рішень стосовно розвитку містобудівних ансамблів та міст уцілому. Водночас рівень освіченості пересічних громадян в актуальних тенденціях архітектури, дизайну та урбаністики залишається досить низьким. Це впливає на загальний смисловий стан архітектурного наповнення міст та виливається у буквальне повторення візуальних форм ХІХ століття в сучасних спорудах, особливо в центральних (історичних) частинах українськихміст. Згідно з гіпотезою цього наукового дослідження, вирішенняпроблеми можливе шляхом створення системи безоплатної базової архітектурної освіти на кількох різних рівнях. Мета та завдання дослідження. Основнаметароботи −визначення шляхів актуалізаціїсприйняття об’єктів архітектури жителями міст України. Завдання дослідження −аналіз загальнодоступних методів отримання базової архітектурно-містобудівної освіти та їх класифікація, визначення раціональних засобів для підвищення загального рівня обізнаності в питаннях архітектури та містобудування. Висновки. Через надзвичайну широту та неоднорідність населення великих міст України досягти глобального відходу від неавтентичних та неактуальних архітектурно-урбаністичних принципів та актуалізувати загальнонаціональне сприйняття архітектурних об’єктів та архітектури в цілому можна лише шляхом запровадження комплексу дій, елементи якого будуть направлені на конкретний шар загальної цільової аудиторії. У даному дослідженні зметоюспрощення визначено лише чотирибазові ЦА, однак у подальших розробках їх необхідно деталізувати для досягнення кращого фактичного результату. В загальному контексті найважливішою залишиться ЦА1 (школярі) −аудиторія, яка може почати отримувати базові архітектурні знанняв обсязі,достатньому для розуміння основних тенденцій архітектури та містобудування. en_US
dc.description.abstract EN: Problem statement.Today in Ukraine the mechanisms of public influence on decision-making regarding the development of urban ensembles and cities in general continue to be formed. At the same time, the level of education of ordinary citizens in current trends in architecture, design and urban planning remains quite low. This affects the general semantic state of thearchitectural content of cities and results in a literal repetition of the visual forms of the XIX century in modern buildings, especially in the central (historical) parts of Ukrainian cities. According to the hypothesis of this research, the solution tothis problem is in the creation of a system of free basic architectural education at several different levels.Purpose of the article.The main purpose of this work is to determine ways to update the perception of architectural objects by residents of Ukrainian cities. The objectives of the study are the Український журнал будівництва та архітектури, analysis of publicly available methods of obtaining basic architectural and urban education and their classification, the definition of rational means to increase the general level of awareness in the field of architecture and urban planning.Conclusion. Due to the extraordinary breadth and heterogeneity of the population of large cities of Ukraine, achieving a global departure from inauthentic and irrelevant architectural and urban principles and update the national perception of architectural objects and architecture in general is possible only through introducing a set of actions aimed at a specific target audience (TA). In this study, in order to simplify, only four basic TAs are identified, but in further developments they need to be detailed more to achieve a better actual result. In the general context, the most important will be TA1 (students) −an audience that can begin to receive basic architectural knowledge, sufficient enough to understand the main trends in architecture and urban planning.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» en_US
dc.subject архітектурна освіта en_US
dc.subject містобудування en_US
dc.subject архітектурна обізнаність en_US
dc.subject онлайн освіта en_US
dc.subject громади en_US
dc.subject architectural education en_US
dc.subject architectural awareness en_US
dc.subject online education en_US
dc.subject urban planning en_US
dc.subject communities en_US
dc.title Шляхи актуалізації загальнонаціонального сприйняття об'єктів архітектури en_US
dc.title.alternative Ways of actualization of national perception objects of architecture en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу