00 DSpace/Manakin Repository

Особливості формування фінансових ресурсів у торговельних мережах

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ушакова, Марина Володимирівна
dc.contributor.author Ushakova, Maryna
dc.date.accessioned 2021-12-29T10:16:55Z
dc.date.available 2021-12-29T10:16:55Z
dc.date.issued 2021-09
dc.identifier http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/956
dc.identifier DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/173-6
dc.identifier.citation Ушакова М. В. Особливості формування фінансових ресурсів у торговельних мережах / М. В. Ушакова // Економічний простір. – 2021. – № 173. – С. 36-40. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7772
dc.description.abstract UK: Характерною рисою сучасного ринку є його перетворення з ринку виробника на ринок споживача, який за допомогою сучасних інформаційних технологій одержує можливість вибрати спосіб задоволення своїх запитів, вибираючи різні види продукції, технології, бренди. Основним мезоекономічним ланцюгом такої економіки сьогодні стає мережа, яка визнана у всьому світі ефективним засобом формування національних конкурентних переваг, підвищення ефективності виробництва за рахунок вертикальної та горизонтальної інтеграції як окремих галузей, так і підприємств. Мережні структури є найбільш відомими з концепції економічних відносин, заснованих на інституціональному та територіальному поєднанні. Нині виникла нагальна потреба в більш точній концептуалізації того, чим є мережі й пов’язані з ними явища, що дасть змогу проводити відповідні дослідження мережних систем, зокрема в торгівлі. Фінансові ресурси є системоутворюючим чинником функціонування та розвитку підприємства, формують його ресурсний та економічний потенціал, забезпечують безперервність процесів виробництва та реалізації продукції, є джерелом фінансування соціально-економічного розвитку та зростання ринкової вартості підприємства. Від їх ефективного й раціонального формування та використання на мікрорівні залежать макроекономічна стабільність та економічне зростання в країні на основі розширеного відтворення, задоволення соціальних та інших потреб суспільства. Управління фінансовими ресурсами у торговельних мережах є складною системою, яка синтезує процеси прийняття і реалізації управлінських рішень, спрямованих на оптимальне формування, раціональне розміщення, ефективне використання, розширене відтворення та нарощення фінансового потенціалу підприємства для досягнення поставлених стратегічних, тактичних і оперативних цілей, забезпечення його стійкого функціонування й подальшого розвитку з урахуванням впливу чинників мінливого зовнішнього середовища. en_US
dc.description.abstract EN: A characteristic feature of the modern market is its transformation from the market of the producer to the market of the consumer who by means of modern information technologies gets an opportunity to choose a way of satisfaction of the inquiries, choosing various kinds of production, technologies, brands. The main mesoeconomic chain of such an economy today is a network that is recognized worldwide as an effective means of forming national competitive advantages, increasing production efficiency through vertical and horizontal integration of individual industries and enterprises. Network structures are best known for the concept of economic relations based on institutional and territorial combination. There is now an urgent need for a more accurate conceptualization of what networks are and the phenomena associated with them, which will allow for relevant research on network systems, particularly in trade. Financial resources are a system-forming factor in the functioning and development of the enterprise, form its resource and economic potential, ensure the continuity of production and sales, is a source of funding for socio-economic development and growth of market value of the enterprise. Macroeconomic stability and economic growth in the country on the basis of expanded reproduction, satisfaction of social and other needs of society depend on their effective and rational formation and use at the micro level. Management of financial resources in retail chains is a complex system that synthesizes the processes of making and implementing management decisions aimed at optimal formation, rational placement, efficient use, expanded reproduction and increase of financial potential of the enterprise to achieve its strategic, tactical and operational goals. Its sustainable operation and further development taking into account the influence of changing environmental factors.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject виробник en_US
dc.subject споживач en_US
dc.subject ринок en_US
dc.subject конкурентні переваги en_US
dc.subject мережа en_US
dc.subject торгівля en_US
dc.subject торговельна мережа en_US
dc.subject фінансові ресурси en_US
dc.subject producer en_US
dc.subject consumer en_US
dc.subject market en_US
dc.subject competitive advantages en_US
dc.subject network en_US
dc.subject trade en_US
dc.subject trade network en_US
dc.subject financial resources en_US
dc.title Особливості формування фінансових ресурсів у торговельних мережах en_US
dc.title.alternative Features of formation of financial resources in trade networks en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу