00 DSpace/Manakin Repository

Приведений до цапфи коефіцієнт тертя роликових підшипників із сферичними роликами

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кроль, Роман Миколайович
dc.contributor.author Кроль, Роман Николаевич
dc.contributor.author Krol, Roman
dc.contributor.author Бондаренко, Л. М.
dc.contributor.author Бондаренко, Л. Н.
dc.contributor.author Bondarenko, L. M.
dc.date.accessioned 2021-12-20T09:04:58Z
dc.date.available 2021-12-20T09:04:58Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Кроль Р. М. Приведений до цапфи коефіцієнт тертя роликових підшипників із сферичними роликами / Р. М. Кроль, Л. М. Бондаренко // Строительство, материаловедение, машиностроение : сб. науч. тр. / Приднепр. гос. акад. стр-ва и архитектуры. – Днепр, 2018. – Вып. 103. – С. 134-139. – (Подъёмно-транспортные, строительные и дорожные машины и оборудование).‬ en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7742
dc.description.abstract UK: Постановка проблеми. У формулу, що визначає опір від тертя в ходових частинах кранів входить коефіцієнт тертя підшипників, приведений до цапфи колеса та його величина коливається від 11 = 0,01...0,015 для шарикових підшипників до д/с 0,015...0,020 для роликових. Крім того, у підшипниках ходових коліс може обертатися як внутрішня обойма так і зовнішня, що не враховується як при призначенні коефіцієнта // так і при визначенні у підшипниках. Оскільки в усіх кранів потужність на їх переміщення складає 30...40 90 від потужності на підйом вантажу, то вдосконалення конструкцій вузлів кочення дозволить знизити енерговитрати на переміщення. Метою статті є аналітичне визначення приведеного до цапфи коефіцієнту тертя роликових підшипників із сферичними роликами. Висновок: приведений до цапфи коефіцієнт тертя роликового підшипника із сферичними роликами при обертанні внутрішньої обійми вище їх значень для роликових підшипників із циліндричними роликами більше, чім у 3...4 рази; при обертанні зовнішньої обійми ця різниця збільшується до 5,6...7,5 разів та наближується, за рахунок ковзання роликів по внутрішній обоймі, до підшипників ковзання із відповідними змазками; вважаючи на більші величини коефіцієнта тертя при обертанні зовнішньої обійми використовувати такі підшипникові вузли не рекомендується: вважаючи на великі величини коефіцієнтів тертя приведених до валу вважати обгрунтованою рекомендацію до використання таких підшипників у тихохідних важко навантажених підшипникових вузлах. en_US
dc.description.abstract RU: Постановка проблемы. В формулу. определяюшую сопротивление от трения в ходовых частях кранов входит коэффициент трения подшипников. приведенный к цапфе колеса и его величина колеблется от /1 = 0,01...0,015 для шариковых подшипников до // = 0,015...0,020 для роликовых. Кроме того, в подшипниках ходовых колес может вращаться как внутренняя обойма так и наружная, что не учитывается как при назначении коэффициента // так и при определении в подшипниках. Поскольку во всех кранах мощность на их передвижение составляет 30...40 % от мощности на подъем груза, то усовершенствование конструкции узлов качения позволит снизить энергозатраты на передвижение. Целью статьи является нахождение аналитически приведенного к цапфе коэффициента трения роликовых подшипников СО сферическими роликами. Вывод: приведенный к цапфе коэффициент трения роликового подшипника со сферическими роликами при вращении внутренней обоймы выше их значений для роликовых подшипников с цилиндрическими роликами больше, чем в 3...4 раза: при вращении наружной обоймы эта разница увеличивается до 5,6...7,5 раз и приближается, за счет скольжения роликов по внутренней обойме, до подшипников скольжения с соответствующими смазками; ввиду большой величины коэффициента трения при вращении наружной обоймы применять такие подшипниковые узлы не рекомендуется: ввиду большой величины коэффициентов трения приведенных к валу считать обоснованной рекомендацию к применению таких подшипников в тихоходных тяжело нагруженных подшипниковых узлах.
dc.description.abstract EN: Raising of problem. \n a formula, qualificatory resistance from a friction the coefficient of friction of bearing, resulted to the pin of wheel and his size hesitates from 4: =0,01...0,015 for the ball-shaped bearing to ,,=0,015...0,020 for a roller, is included in working parts of faucets. In addition, in bearing of working wheels can be revolved as an internal holder, that is not taken into account as at setting of coefficient 4/ so at determination in bearing. As in all faucets power on their movement makes 30...40% powers up grade load, the that improvement of construction of knots of woobling will allow to bring down power expenses on a movement. Purpose is development the friction over of the roller bearing analytically brought to the pin of coefficient with spherical rollers. Conclusion: the coefficient over of friction of the roller bearing brought to the pin with spherical rollers at the rotation of internal holder higher than their values for the roller bearing with cylindrical rollers more than in 3...4 time at the rotation of outward holder this difference increases to 5,6...7,5 times and approached, due to skidding of rollers on an internal holder, to the slide waies with the corresponding greasing; because of large size of coefficient of friction at the rotation of outward holder applying such bearing knots is not recommended; because of large size of coefficients of friction resulted to the billow to consider reasonable recommendation to application of such bearing in the slow heavily loaded bearing knots.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» en_US
dc.subject аналітична залежність en_US
dc.subject коефіцієнт тертя en_US
dc.subject лінійний контакт en_US
dc.subject точковий контакт en_US
dc.subject сферичні ролики en_US
dc.subject підшипник en_US
dc.subject аналитическая зависимость en_US
dc.subject коэффициент трения en_US
dc.subject сферические ролики en_US
dc.subject линейный контакт en_US
dc.subject точечный контакт en_US
dc.subject подшипник en_US
dc.subject analytical dependence en_US
dc.subject bearing en_US
dc.subject linear contact en_US
dc.subject point contact en_US
dc.subject coefficient of friction en_US
dc.subject spherical rollers en_US
dc.title Приведений до цапфи коефіцієнт тертя роликових підшипників із сферичними роликами en_US
dc.title.alternative Приведенный к цапфе коэффициент трения роликовых подшипников со сферическими роликами en_US
dc.title.alternative The coefficient over of friction roller bearing brought to pin with spherical rollers en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу