00 DSpace/Manakin Repository

Організація та шляхи удосконалення маркетингової діяльності торгівельної мережі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Міщенко, Анастасія
dc.contributor.other Прилєпова, Марина Олександрівна (керівник)
dc.date.accessioned 2021-12-16T09:34:47Z
dc.date.available 2021-12-16T09:34:47Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7730
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject торгівельна мережа en_US
dc.title Організація та шляхи удосконалення маркетингової діяльності торгівельної мережі en_US
dc.title.alternative Міщенко А. Організація та шляхи удосконалення маркетингової діяльності торгівельної мережі : магіст. робота : 075 Маркетинг / А. Міщенко ; керівник М. Прилєпова. – Дніпро, 2020. – 117 с. en_US
dc.type Master Thesis en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу