dc.contributor.author |
Макара, Оксана Василівна |
|
dc.contributor.author |
Macara, Oksana |
|
dc.date.accessioned |
2019-06-06T10:59:06Z |
|
dc.date.available |
2019-06-06T10:59:06Z |
|
dc.date.issued |
2017-11 |
|
dc.identifier.citation |
Макара О. В. Cоціально орієнтована підприємницька діяльність на основі корпоративного управління / О. В. Макара // Економічний простір. - 2017. - № 127. - С. 162-171. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/761 |
|
dc.description.abstract |
UK: У статті розглянуто сутність соціально орієнтованої підприємницької діяльності
як вітчизняними, так і зарубіжними науковцями. У роботі відзначено, що
соціально орієнтована підприємницька діяльність має відбуватись з дотриманням
відповідних правил та обов’язків враховуючи такі важливі елементи як:
корпоративна етика, корпоративна соціальна політика, корпоративне управління,
корпоративна поведінка. Виокремлено корпоративне управління, яке породжує
корпоративну культуру, комплекс загальних традицій, установок, принципів
поведінки. Подано твердження, що соціально орієнтована підприємницька
діяльність на основі корпоративного управління має сприяти створенню
мотиваційної системи розвитку працівників компанії, формуванню у них потреб,
інтересів і мотивів до навчання, ефективних результатів. Розглянуто проблеми
становлення соціально орієнтованої підприємницької діяльності на основі
корпоративного управління, запропоновано виробити механізм «передачі» бізнес-
спільноті соціальних повноважень. Зроблений висновок, що суб’єкти
господарювання, які зорієнтують свою діяльність у бік формування особливої
корпоративної культури та продукування знань будуть більш
конкурентоспроможні у майбутньому. Результати роботи можуть бути
використані у подальших наукових дослідженнях і практичних розробках у
сфері формування конкурентоспроможності підприємств на основі
корпоративного управління. |
en_US |
dc.description.abstract |
EN: In the article the essence of socially oriented business activity is considered both by
domestic and foreign scientists. The paper noted that socially oriented business activities
should be conducted in compliance with the relevant rules and responsibilities, taking
into account such important elements as: corporate ethics, corporate social policy,
corporate governance, and corporate behavior. The corporate governance is highlighted,
which generates corporate culture, a set of common traditions, settings, and principles of behavior. It is submitted that socially oriented business activity on the basis of
corporate governance should help to create a motivational system for the development
of employees of the company, the formation of their needs, interests and motives for
learning, and effective results. The problems of the formation of socially oriented
business activity on the basis of corporate governance are considered, and it is proposed
to develop a mechanism for "transferring" social competences to the business
community. It is concluded that business entities that orient their activities toward the
formation of a special corporate culture and the production of knowledge will be more
competitive in the future. The results of the work can be used in further scientific
research and practical developments in the field of enterprise competitiveness formation
based on corporate governance. |
|
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.subject |
соціально орієнтована підприємницька діяльність |
en_US |
dc.subject |
корпоративне управління |
en_US |
dc.subject |
корпоративна культура |
en_US |
dc.subject |
корпоративна поведінка |
en_US |
dc.subject |
соціальна політика |
en_US |
dc.subject |
socially oriented business |
en_US |
dc.subject |
corporate governance |
en_US |
dc.subject |
corporate culture |
en_US |
dc.subject |
corporate behavior |
en_US |
dc.subject |
social policy |
en_US |
dc.title |
Соціально орієнтована підприємницька діяльність на основі корпоративного управління |
en_US |
dc.title.alternative |
Socially oriented enterprise activities based on corporate governance |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |