00 DSpace/Manakin Repository

Управління комерціалізацією інноваційних бізнес-ідей

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кравченко, Тетяна Іванівна
dc.contributor.author Kravchenko, Tetyana
dc.date.accessioned 2019-06-06T09:21:44Z
dc.date.available 2019-06-06T09:21:44Z
dc.date.issued 2017-11
dc.identifier.citation Кравченко Т. І. Управління комерціалізацією інноваційних бізнес-ідей / Т. І. Кравченко // Економічний простір. - 2017. - № 127. - С. 138-149. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/756
dc.description.abstract UK: У статті сфокусовано увагу на дослідженні методології комерціалізації інноваційних бізнес-ідей та створенні ефективної системи управління цим процесом. На підставі проведеного аналізу та вивчення сучасних методів комерціалізації бізнес-ідей виділено чотири етапи розробки ціннісної пропозиції: визначення сегментів адресатів; збір інформації з метою визначення потреб / бажань / страхів адресатів; визначення конкурентних переваг інноваційної продукції; формулювання ціннісної пропозиції. Визначено правила формулювання ціннісної пропозиції для різних адресатів – потенційних споживачів та інвесторів. Наведено приклад використання ціннісної пропозиції як елементу Elevator Pitch. Систематизовано підходи до розробки ефективної бізнес- моделі як одного з основних елементів стратегії управління процесом просування інноваційної продукції на ринок, узагальнено ключові елементи, що визначають її зміст. Запропоновано рекомендації для підтримання оптимального складу бізнес-моделі. Визначено особливості побудови збалансованої стартап-команди, виокремлено якості, які повинні бути притаманні повинні членам команди стартапу. en_US
dc.description.abstract EN: Main focus of the article is a Research on the methodology of commercialization of innovative business ideas and creation of a solid management system for it. Based on the analyses and research of the modern approaches for the commercialization of business ideas 4 stages of value proposition creation were identified: segmentation of the focus groups, data collection for identification of the focus groups' needs/wishes/fears, identification of the innovative product's advantages, value proposition formulation. Rules for formulation of the value proposition are identified for different focus groups – both for potential customers and investors. Usage of the value proposition as an element of Elevator Pitch was presented as an example. Effective business model is one of the key elements of the whole strategy for the process management to promote innovative product to the market. Therefore approaches of its design are structured and key components are generalized. Recommendations are proposed for the optimal business model structure. Specifics for building the balanced startup team are identified; special qualities for each team member are highlighted.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject бізнес-ідея en_US
dc.subject інноваційна продукція en_US
dc.subject ціннісна пропозиція en_US
dc.subject бізнес-модель en_US
dc.subject команда стартапу en_US
dc.subject business idea en_US
dc.subject innovative products en_US
dc.subject promotion of innovative products en_US
dc.subject value proposition en_US
dc.subject business model en_US
dc.subject startup team en_US
dc.title Управління комерціалізацією інноваційних бізнес-ідей en_US
dc.title.alternative Management of innovative business ideas commercialization en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу