00 DSpace/Manakin Repository

Стратегічні переваги впровадження програм лояльності щодо підвищення рентабельності маркетингових інвестицій вітчизняних підприємств

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пилипенко, Олена Сергіївна
dc.contributor.author Pylypenko, Olena
dc.date.accessioned 2021-11-01T08:10:35Z
dc.date.available 2021-11-01T08:10:35Z
dc.date.issued 2021-07
dc.identifier DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/170-8
dc.identifier http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/904/876
dc.identifier.citation Пилипенко О. С. Стратегічні переваги впровадження програм лояльності щодо підвищення рентабельності маркетингових інвестицій вітчизняних підприємств / О. С. Пилипенко // Економічний простір. – 2021. – № 170. – С. 43-48. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7460
dc.description.abstract UK: У статті досліджено термінологічні аспекти поняття «лояльність споживачів», зазначено напрями подальших пошуків щодо застосування системного підходу до управління лояльністю клієнтів, зокрема формування систем управління підприємством, орієнтованих на утримання споживачів і підвищення їхньої лояльності. Визначено зміст програми лояльності як інструмента маркетингу, що сприяє створенню та підтримці довгострокових відносин зі споживачем. Вивчено конкурентні переваги, що створює для компанії споживча лояльність. Розглянуто види програм підвищення лояльності та вигоди, що отримує споживач у процесі їх реалізації. Детально представлено визначальні та додаткові чинники впливу на лояльність споживачів, що відвідують певні підприємства роздрібної торговельної мережі. Акцентовано увагу на необхідності спрямування діяльності вітчизняних підприємств на утримання лояльності до своїх брендів, підвищення раціональних складників, що підкреслюють унікальні властивості українських продуктів. Обґрунтовано доцільність упровадження в практику підприємств сучасної бізнес-стратегії CRM, спрямованої на зростання і підвищення доходності бізнесу компанії шляхом формування лояльності клієнтів на протязі всього циклу взаємодії з ними і, таким чином, змінення власних конкурентних позицій на міжнародних ринках. Представлено висновки щодо важливості побудови довгострокових партнерських відносин зі споживачами за допомогою впровадження програм лояльності. en_US
dc.description.abstract EN: The article examines the terminological aspects of the concept of “consumer loyalty”, indicates the directions of further research on the application of a systematic approach to managingcustomer loyalty, in particular the formation of enterprise management systems focused on retaining consumers and increasing their loyalty. Loyalty reflects the whole system of relations at the level of the consumer, the group, and society and is the result of the interaction of the buyer with the environment and the social processes that occur in society as a whole. Loyalty is determined by a complex, indirect dependence on a number of factors. As part of relationship marketing, loyalty programs are used to retain customers through their complete satisfaction. By a loyalty program, we mean a set of actions organized in such a way as to stimulate consumers and meet their requirements, as well as to minimize losses, namely losses in the number of consumers, and increase sales. The main motive of loyalty programs is to provide customers with the benefits: material, emotional, psychological. Depending on the pricing system for rewarding customers, there are two main types of consumer loyalty programs: discount and bonus programs. Discount programs provide their members with a purely material benefit in the form of a return of part of the paid price of the goods immediately at the time of purchase. Discount programs are replaced by bonus programs to encourage consumers. Their essence is that the consumer, making purchases, receives prize bonuses. The content of the loyalty program as a marketing tool that helps to create and maintain long-term relationships with consumers is determined. Competitive advantages that create consumer loyalty for the company have been studied. The types of programs to increase loyalty and the benefits that the consumer receives in the process of their implementation are considered. Attention is focused on the need to direct the activities of domestic enterprises to maintain loyalty to their brands, increase rational components, emphasize the unique properties of the Ukrainian products.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» en_US
dc.subject концепція маркетингу en_US
dc.subject лояльність споживачів en_US
dc.subject прихильність споживачів en_US
dc.subject програми лояльності en_US
dc.subject маркетинг лояльності en_US
dc.subject рівень лояльності en_US
dc.subject товарна марка en_US
dc.subject бренд en_US
dc.subject інструменти маркетингу en_US
dc.subject маркетингові інвестиції en_US
dc.subject рентабельність інвестицій en_US
dc.subject бізнес-стратегія en_US
dc.subject стратегічні переваги en_US
dc.subject marketing concept en_US
dc.subject consumer loyalty en_US
dc.subject customer loyalty en_US
dc.subject loyalty programs en_US
dc.subject loyalty marketing en_US
dc.subject loyalty level en_US
dc.subject trading mark en_US
dc.subject brand en_US
dc.subject marketing tools en_US
dc.subject marketing investment en_US
dc.subject return on investments en_US
dc.subject business strategy en_US
dc.subject strategic advantages en_US
dc.title Стратегічні переваги впровадження програм лояльності щодо підвищення рентабельності маркетингових інвестицій вітчизняних підприємств en_US
dc.title.alternative Strategic benefits of implementation of loyalty programs to increase the profitability of marketing investments of domestic enterprises en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу