00 DSpace/Manakin Repository

Changing the paradigm of strategic enterprise management in a digital economy

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Hviniashvili, Tetyana
dc.contributor.author Гвініашвілі, Тетяна Зурабівна
dc.date.accessioned 2021-10-29T07:36:52Z
dc.date.available 2021-10-29T07:36:52Z
dc.date.issued 2021-08
dc.identifier http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/issue/view/68
dc.identifier DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/172-4
dc.identifier.citation Hviniashvili Т. Changing the paradigm of strategic enterprise management in a digital economy / Т. Hviniashvili // Економічний простір. – 2021. – № 172. – С. 23-28. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7457
dc.description.abstract EN: In the context of the growing consequences of the pandemic, enterprises got a chance to introduce innovations (digital technologies) that were not previously planned, and which can solve not only the problem of the functioning of the business as such, but also improve the organizational structure of the company, data processing, and optimize management functions. Taking into account the uncertainty of the situation, it is still too early to speak unambiguously about the effectiveness of such innovative solutions, but they definitely became a mechanism for maintaining the stability of the functioning of companies and counteracting a significant drop in income. The article substantiates the need for changes in the paradigm of strategic enterprise management, which modern conditions require, and identifies the main change in the strategy of digital transformation and key features and elements. The general approach to strategy formation of digital transformation as strategic updating of its basic components is presented. en_US
dc.description.abstract UK: У статті обґрунтовано необхідність змін парадигми стратегічного управління підприємством, які вимагають сучасні умови, сформовані внаслідок подій минулого десятиліття. В умовах, що склалися самими пріоритетними напрямками буде подальший розвиток, забезпечення темпів економічного зростання, надання нашій економіці інноваційного характеру, розвиток інфраструктури, охорони здоров’я, освіти та забезпечення, безумовно, безпеки. Але, при цьому, необхідно знайти відповідь на питання, як досягти цих цілей для формування економіки нового типу, побудованої на сучасних інноваціях, на принципах цифрової економіки, на сучасних, грамотних способах управління? Активне обговорення перспектив і тенденцій розвитку сфокусовано на Іndustry 4.0, що створює нову цифрову економіку, засновану на сучасних кібернетичних системах і штучному інтелекті, які проникають, в тому числі в сферу управління. Цифрова трансформація звичайно означає для підприємства стрес и може спричинити опір з боку персоналу, саме тому необхідно враховувати при формуванні стратегії все, що стосується цифровізації діяльності в нових умовах господарювання. При цьому самі цифрові технології забезпечують нові функціональні можливості, які можуть істотно змінити традиційну бізнес-стратегію підприємства. У зв’язку з цим будь-якому підприємству спочатку необхідно визначитися зі своїми технологічними та цифровими пріоритетами, а потім формувати стратегію досягнення цілей у цифрових умовах функціонування та зміни відповідної бізнес-моделі. У статті визначено основний зміст стратегії цифрової трансформації та її ключові особливості й елементи. Представлено загальний підхід до формування стратегії цифрової трансформації як стратегічного оновлення її складових. Серед очікуваних ефектів від реалізації цифрових стратегій можна зазначити посилення конкурентної позиції, підвищення задоволеності клієнтів, збільшення обсягів виручки та розширення номенклатури товарів і послуг, зниження витрат або собівартості продукції, поліпшення її якості, підвищення безпеки та продуктивності праці, задоволеність і залученість співробітників, підвищення ефективності інвестиційних рішень, зростання кількості інвестиційних або стартап-проектів і скорочення термінів створення та виведення на ринки нових продуктів.
dc.language.iso en en_US
dc.subject enterprise en_US
dc.subject strategic management en_US
dc.subject digital strategy en_US
dc.subject digital economy en_US
dc.subject organizational changes en_US
dc.subject підприємство en_US
dc.subject стратегічне управління en_US
dc.subject стратегія цифровізації en_US
dc.subject цифрова економіка en_US
dc.subject організаційні зміни en_US
dc.title Changing the paradigm of strategic enterprise management in a digital economy en_US
dc.title.alternative Зміна парадигми стратегічного управління підприємством в умовах цифрової економіки en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу