DSpace Repository

Development of a modern concept of corporate social responsibility

Show simple item record

dc.contributor.author Gorova, Kseniia
dc.contributor.author Горова, Ксенія Олександрівна
dc.contributor.author Горова, Ксения Александровна
dc.contributor.author Qiwen, Deng
dc.contributor.author Цівень, День
dc.contributor.author Цивень, День
dc.date.accessioned 2021-09-22T08:26:51Z
dc.date.available 2021-09-22T08:26:51Z
dc.date.issued 2021-07
dc.identifier http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/31_2021/10.pdf
dc.identifier DOI: https://doi.org/10.32782/easterneurope.31-8
dc.identifier.citation Gorova Kseniia Development of a modern concept of corporate social responsibility / Kseniia Gorova, Deng Qiwen // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2021. – № 31. – С. 53-57. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7206
dc.description.abstract EN: More and more companies are turning their attention to business socialization. Literary sources were analyzed in the article and it was determined that all theoretical approaches to the formation of a corporate social responsibility strategy can be combined into the following concepts: instrumental concept, political concept, integrative concept, ethical concept. In the context of the economic crisis, it is necessary to focus on combining the instrumental approach with the integrative one. It should be achieved by introducing corporate social responsibility into the activities of enterprises in a such way as to ensure improving the image of the enterprise, which will lead to an increase in financial and other performance indicators, and the opportunity of socially significant actions, contribute to the development of society while integrating the principles of corporate social responsibility into all areas of the enterprise activity. en_US
dc.description.abstract UK: Все більше компаній в світі звертають увагу на соціалізацію свого бізнесу. В сучасних умовах для завоювання прихильності споживачів активного маркетингу вже не достатньо. Імідж компанії залежить від того, наскільки відповідальним членом суспільства вона є, чи піклується про охорону довкілля, права людини усіх соціальних груп населення, розвиток територіальної громади, де функціонує. Споживачі прагнуть підтримувати бізнес, що активно впроваджує корпоративну соціальну відповідальність у свою діяльність. Оскільки сучасні умови господарювання відрізняються кризовими явищами в економіці та нестабільністю, у підприємств виникає питання, яким чином здійснювати заходи з корпоративної соціальної відповідальності в умовах дефіциту фінансових ресурсів та чи є вони доцільними. Постає завдання розробки теоретичної концепції корпоративної соціальної відповідальності, що відповідала б поточним умовам. В статті проведено аналіз літературних джрел та визначено, що всі теоретичні підходи до формування стратегії корпоративної соціальної відповідальної можна поєднати в такі концепції: інструментальна концепція (спрямована на досягнення економічних цілей через соціально значимі дії), політична концепція (сфокусована на відповідальності використання впливу вагомих бізнес-гравців на політичній арені), інтегративна концепція (орієнтована на сукупні соціальні потреби та їх інтеграцію в бізнес-процеси компанії), етична концепція (сфокусована на доцільних заходах для досягнення свідомого суспільства). В умовах економічної кризи необхідно зосередитися на поєднанні інструментального підходу з інтегративним, що має бути досягнуто на практиці за рахунок впровадження корпоративної соціальної відповідальності у діяльність підприємств таким чином, щоб забезпечити одночасно і покращення іміджу підприємства, що спричинить підвищення фінансових результатів його діяльності, і можливість соціально значимих дій, що сприятиме розвитку суспільства в цілому при інтеграції принципів корпоративної соціальної відповідальності в усі сфери діяльності підприємства. До того ж при формуванні політики корпоративної соціальної відповідальності необхідно прагнути не тільки до максимізації прибутку та інших фінансових індикаторів, а й до забезпечення цільового рівня показників результативності, що характеризують різні аспекти діяльності підприємства. Запропонована в статті концепція результативності вирішує ці завдання та сприятиме підвищенню конкурентоспроможності бізнесу та його сталому розвитку.
dc.description.abstract RU: Все больше компаний обращают свое внимание на социализацию бизнеса. В статье проведен анализ литературных источников и определено, что все теоретические подходы к формированию стратегии корпоративной социальной ответственной можно объединить в следующие концепции: инструментальная концепция, политическая концепция, интегративная концепция, этическая концепция. В условиях экономического кризиса необходимо сосредоточиться на сочетании инструментального подхода с интегративным, что должно быть достигнуто за счет внедрения корпоративной социальной ответственности в деятельность предприятий таким образом, чтобы обеспечить одновременно и улучшения имиджа предприятия, что приведет к повышению финансовых и других показателей результативности деятельности, и возможность социально значимых действий, способствовать развитию общества в целом при интеграции принципов корпоративной социальной ответственности во все сферы деятельности предприятия.
dc.language.iso en en_US
dc.subject corporate social responsibility en_US
dc.subject company en_US
dc.subject sustainable development en_US
dc.subject performance en_US
dc.subject business process en_US
dc.subject корпоративна соціальна відповідальність en_US
dc.subject компанія en_US
dc.subject концепція en_US
dc.subject сталий розвиток en_US
dc.subject результативність en_US
dc.subject бізнес-процес en_US
dc.subject корпоративная социальная ответственность en_US
dc.subject компания en_US
dc.subject устойчивое развитие en_US
dc.subject результативность en_US
dc.subject бизнес-процесс en_US
dc.title Development of a modern concept of corporate social responsibility en_US
dc.title.alternative Розробка сучасної концепції корпоративної соціальної відповідальності en_US
dc.title.alternative Разработка современной концепции корпоративной социальной ответственности en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account