00 DSpace/Manakin Repository

Дослідження ринку інтернет-послуг Вінницького регіону

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Буга, Наталія Юріївна
dc.contributor.author Buga, Nataliia
dc.contributor.author Янчук, Тетяна Василівна
dc.contributor.author Yanchuk, Tanya
dc.date.accessioned 2021-09-15T14:37:25Z
dc.date.available 2021-09-15T14:37:25Z
dc.date.issued 2021-05
dc.identifier http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/882
dc.identifier DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/169-8
dc.identifier.citation Буга Н. Ю. Дослідження ринку інтернет-послуг Вінницького регіону / Н. Ю. Буга // Економічний простір. – 2021. – №169. – С. 47-51‬‬ en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7155
dc.description.abstract UK: У статті висвітлено результати дослідження ринку Інтернет -послуг у Вінницькій області. Основні учасники ринку, що надають послуги Інтернету - визначені та проаналізовані. Ці послуги включають: організацію доступу до Інтернету при використанні комутованих ліній зв'язку; надання хостинг -простору; підтримка безперебійної роботи адрес електронної пошти або служби віртуальної пошти; надання послуг з організації монтажу обладнання клієнту за власним місцезнаходженням; надання послуг оренди віртуальних серверів або резервного копіювання даних. Були обрані ключові фактори успіху: вартість підключення; співвідношення ціна / швидкість; діапазон тарифних планів; наявність «зовнішньої» служби продажів; наявність рекламної підтримки; наявність ексклюзивних технологій підключення; фінансова стабільність підприємства. Опитування користувачів Інтернет -послуг у Вінниці дозволило нам створити портрет цільової аудиторії. Основною вимогою користувачів до Інтернет -послуг є швидкість Інтернет -трафіку. Виявлено фактори, що сприяють активному розвитку аудиторії Інтернету: збільшення ділової активності в регіоні; збільшення доходів і, як наслідок, збільшення доступності телекомунікаційних послуг; збільшення потреб бізнесу в телекомунікаційних послугах; використання сучасних технологій, що покращують якість послуг. Сприятливими факторами для розвитку постачальників послуг Інтернету в найближчому майбутньому є зростання використання телекомунікаційних технологій, що призводить до зростання популярності послуг та швидких темпів розвитку та впровадження телекомунікаційних технологій. Пропозиції, зроблені для диференціації послуг: пропозиція додаткових послуг, що супроводжують пропонований продукт, буде конкурентоспроможною. Підвищення якості обслуговування користувачів ґрунтується на впровадженні Управління послугами у компанії: відповідальність за надання послуг, контроль якості обслуговування на основі впровадження стандартних процедур, підвищення та підтримка високого рівня компетентності обслуговуючого персоналу в компанії, чітка система оцінки та мотивації діяльності персоналу. Доцільно підтримувати високий рівень якості послуг за допомогою внутрішніх технологій PR. відповідальність за надання послуг, контроль якості обслуговування на основі впровадження стандартних процедур, вдосконалення та підтримання високого рівня компетентності обслуговуючого персоналу в компанії, чітка система оцінки та мотивації діяльності персоналу. Доцільно підтримувати високий рівень якості послуг за допомогою внутрішніх технологій PR. відповідальність за надання послуг, контроль якості обслуговування на основі впровадження стандартних процедур, вдосконалення та підтримання високого рівня компетентності обслуговуючого персоналу в компанії, чітка система оцінки та мотивації діяльності персоналу. Доцільно підтримувати високий рівень якості послуг за допомогою внутрішніх технологій PR. en_US
dc.description.abstract EN: The results of a study of the Internet services market in the Vinnytsia region are highlighted in the article. The main market participants providing Internet services – are identified and analyzed. These services include: organization of Internet access when using dial-up communication lines; provision of hosting space; maintenance of smooth operation of electronic mail ad-dresses or virtual post service; provision of services for organizing the installation of equipment to the client at their own loca-tion; provision of rental services for virtual servers or data backup. The key success factors were chosen: connection cost; price / speed ratio; range of tariff plans; availability of an «external» sales service; availability of advertising support; availability of exclusive connection technologies; financial stability of the enterprise. A survey of users of Internet services in Vinnytsia al-lowed us to create a portrait of the target audience. The main requirement of users for Internet services is the speed of Internet traffic. Factors contributing to the active development of the Internet audience are revealed: an increase in business activity in the region; an increase in revenues and, as a result, an increase in the availability of telecommunications services; an increase in business needs for telecommunications services; the use of modern technologies that improve the quality of services. Favor-able factors for the development of Internet service providers in the foreseeable future are the growing use of telecommunica-tions technologies which leads to an increase in the popularity of services and the rapid pace of development and introduction of telecommunications technologies. Offers made for service differentiation of services: offer additional services that accompany the offered product will be competitive. Improving the quality of user service is based on the implementation of Service Manage-ment in the company: responsibility in providing service, quality control of service based on the implementation of standard pro-cedures, improving and maintaining a high level of competence of service personnel in the company, a clear system for evaluat-ing and motivating staff performance. It is advisable to maintain a high level of service quality using internal PR technologies.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» en_US
dc.subject дослідження ринку en_US
dc.subject споживачі Інтернет-послуг en_US
dc.subject Інтернет-послуги en_US
dc.subject Вінницький регіон en_US
dc.subject провайдери en_US
dc.subject market research en_US
dc.subject Vinnytsia region en_US
dc.subject consumers of Internet services en_US
dc.subject Internet services en_US
dc.subject providers en_US
dc.title Дослідження ринку інтернет-послуг Вінницького регіону en_US
dc.title.alternative Research of the internet services market in the Vinnytsia region en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу