00 DSpace/Manakin Repository

Змістовність поняття «маркетингова стратегія підприємства» та особливості її розробки

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Карачина, Наталія Петрівна
dc.contributor.author Karachyna, Nataliia
dc.contributor.author Зозуля, І. В.
dc.contributor.author Zozulya, I.
dc.date.accessioned 2019-06-04T08:08:28Z
dc.date.available 2019-06-04T08:08:28Z
dc.date.issued 2017-03
dc.identifier.citation Карачина Н. П. Змістовність поняття "маркетингова стратегія підприємства" та особливості її розробки / Н. П. Карачина, І. В. Зозуля // Економічний простір. – 2017. – № 119. – С. 165-172 en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/711
dc.description.abstract UK: Стаття розкриває проблему формування маркетингової стратегії підприємства. В ній розглянуто основні теоретичні положення та проаналізовано наукові позиції вітчизняних та зарубіжних вчених щодо сутності поняття «маркетингова стратегія» та на підставі використання методу порівняння і аналізування відокремлено уточнене трактування досліджуваної категорії. Зображено ряд смислових елементів, властивих даному поняттю. Виділено ряд особливостей, які притаманні маркетинговій стратегії сучасних підприємств та чинники, які впливають на вибір тієї чи іншої стратегії. Визначено основні завдання, що підлягають вирішенню в процесі розробки маркетингової стратегії. Досліджено основні етапи її формування та особливості, що виникають під час цього процесу. В статті також виділено основні питання, відповівши на які, маркетологи, можуть більш точно підібрати маркетингову стратегію, необхідну для успішної діяльності підприємства. en_US
dc.description.abstract EN: The problem of marketing strategy formation has been revealed in the article. The basic theoretical concepts and domestic and foreign scientists’ main positions about the nature of the term "marketing strategy" have been analyzed. The refined interpretation of categories investigated has been found out using the methods of comparison and analysis. It deals with Depicted several semantic elements inherent in this concept. Main features that are characteristic to the marketing strategy of modern companies and the factors that influence the choice of a strategy have been pointed out. The main problems to be resolved in the process of developing a marketing strategy have been also found out. The basic stages of marketing strategy formation and characteristics that arise during this process have been investigated. The article also highlights the main question; answering that, marketers could more accurately select the marketing strategy needed for successful business enterprise.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject стратегія en_US
dc.subject маркетингова стратегія en_US
dc.subject розробка маркетингової стратегії en_US
dc.subject strategy en_US
dc.subject marketing strategy en_US
dc.subject marketing strategy development en_US
dc.title Змістовність поняття «маркетингова стратегія підприємства» та особливості її розробки en_US
dc.title.alternative The pithiness of the term “enterprise marketing strategy” and peculiarities of its development en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу