00 DSpace/Manakin Repository

Технології управління інтелектуальним капіталом міжнародних компаній

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Онищенко, Володимир Пилипович
dc.contributor.author Onischenko, Vladimir
dc.contributor.author Воробей, Юлія Миколаївна
dc.contributor.author Vorobey, Julia
dc.date.accessioned 2019-06-04T07:24:18Z
dc.date.available 2019-06-04T07:24:18Z
dc.date.issued 2017-11
dc.identifier.citation Онищенко В. Tехнології управління інтелектуальним капіталом міжнародних компаній / В. Онищенко, Ю. Воробей // Економічний простір. - 2017. - № 127. - С. 35-47. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/709
dc.description.abstract UK: Стаття присвячена теоретичним та практичним аспектам управління інтелектуальним капіталом (ІК) у міжнародних компаніях. Досліджуються особливості управління складовими ІК: людським, структурним та клієнтським (ринковим) капіталами. Визначено, що для приросту людського капіталу слід звернути особливу увагу на управління знаннями та креативністю компанії; для ефективного відтворення структурного капіталу необхідно сконцентруватися на НДДКР, патентній та ліцензійній діяльності, створенні та трансферті ноу-хау, франчайзинговою діяльністю, створенні ефективної інформаційної системи, на системі мотивації інтелектуальної праці та корпоративної культури інноваційного спрямування, на маркетингу світового ринку інтелектуальної продукції та послуг; для відтворення клієнтського капіталу необхідно запроваджувати концепцію маркетинг взаємовідносин та CRM технології. Автори вважають, що окрім інвестицій у відтворення інтелектуального капіталу, компанії, повинні звернути увагу на інноваційні стратегії його розвитку, а саме: технології intrapreneurship, та crowdsourcing, концепцію креативного менеджменту, концепцію крос-культурного когнітивного менеджменту Дж. Холдена. en_US
dc.description.abstract EN: The article is devoted to the theoretical and practical aspects of the intellectual capital management(IC) in the international companies. The peculiarities of components of intellectual capital management are investigated: human, structural and client (market) capitals. It is defined that for the growth of human capital special attention should be paid to the management of the company's knowledge and creativity. For the effective reproduction of structural capital it is necessary to concentrate on research and development work, on patent and licensing activities, on creation and transfer of knowhow, on franchising activities, on creating an effective information system, system of intellectual labor motivation and corporate culture of innovation as marketing of the worldwide market of intellectual products and services; to reproduce client capital it is necessary to implement the concept of marketing relationships and CRM technologies. The authors believe that except investments in the reproduction of the intellectual capital, companies should pay attention to the innovative strategies for its development, namely: the technologies of intrapreneurship and crowdsourcing, the concept of creative management, the concept of cross-cultural cognitive management by Holden.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject міжнародна компанія en_US
dc.subject інтелектуальний капітал en_US
dc.subject управління інтелектуальним капіталом en_US
dc.subject людський, структурний та клієнтський капітали компанії en_US
dc.subject креативний менеджмент та крос-менеджмент en_US
dc.subject international company en_US
dc.subject intellectual capital en_US
dc.subject intellectual capital management en_US
dc.subject human en_US
dc.subject structural and client capitals of the company en_US
dc.subject creative management and crossmanagement en_US
dc.title Технології управління інтелектуальним капіталом міжнародних компаній en_US
dc.title.alternative The management technologies of intellectual capital of the international companies en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу