DSpace Repository

Особливості стратегії імпорту українських підприємств

Show simple item record

dc.contributor.author Квактун, Олеся Олексіївна
dc.contributor.author Kvaktun, Olesia
dc.contributor.author Вертелецька, Олена Миколаївна
dc.contributor.author Verteletska, Olena
dc.contributor.author Гребенніков, Владислав Романович
dc.contributor.author Hrebennikov, Vladyslav
dc.date.accessioned 2019-06-03T08:35:58Z
dc.date.available 2019-06-03T08:35:58Z
dc.date.issued 2017-10
dc.identifier http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2017_126_20
dc.identifier.citation Квактун О. О. Особливості стратегії імпорту українських підприємств / О. О. Квактун, О. М. Вертелецька, В. Гребенніков // Економічний простір. - 2017. - № 126. - С. 192-204. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/700
dc.description.abstract UK: У статті наведено теоретичні аспекти стратегії імпорту для комерційного підприємства. Роз’яснено, для чого необхідна стратегія імпорту для фірм, які займаються імпортною діяльністю. Наведено класифікацію стратегій, в якій виокремлено стратегію імпорту. Виділено основні етапи вибору стратегії . Встановлено особливості стратегії імпорту. Зазначено, що підприємство повинно визначити собі певну стратегію, як конкретний довгостроковий план досягнення цілей, так як на сьогодні успішність імпортної діяльності залежить від того, як до неї підготуватися. Перед тим, як приступити до здійснення імпортної діяльності, менеджерові зовнішньоекономічної діяльності варто не тільки ознайомитися з географічним розташуванням тієї закордонної держави, з якою він планує налагодити партнерський контракт, але й скрупульозно вивчити законодавство в сфері зовнішньоторговельних відносин зарубіжної держави. Також виокремлено чинники, які впливають на обсяги імпорту підприємств. Зазначено, що для узагальненого визначення правових, економічних аспектів зовнішньоторговельної діяльності можна використовувати показник індексу економічної свободи. en_US
dc.description.abstract EN: The theoretical aspects of the import strategy for commercial enterprise are given in the article. It has been explained for what an import strategy for firms, which are engaged in import activity, is required. The classification of strategies is given, in which a strategy of import is drawn. The main stages of strategy selection are highlighted. The features of the import strategy are set. It is noted that the company must define a strategy for itself, as a concrete long-term plan for achieving goals, as today the success of import activity depends on how to prepare for it. Before entering into the import activity, the manager of foreign economic activity should not only get acquainted with the geographical location of the foreign state with which he plans to establish a partnership contract scrupulously examine the legislation in the sphere of foreign trade relations of the foreign state. The factors that influence the volume of import of enterprises are also highlighted. It is noted that for the generalized definition of legal, economic aspects of foreign trade activity, the index of economic freedom index can be used.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject імпорт en_US
dc.subject стратегія імпорту en_US
dc.subject управління імпортними операціями en_US
dc.subject чинники впливу на імпорт en_US
dc.subject етапи стратегії en_US
dc.subject індекс економічної свободи en_US
dc.subject import en_US
dc.subject import strategy en_US
dc.subject management of import operations en_US
dc.subject factors of influence on import en_US
dc.subject stages of strategy en_US
dc.subject index of economic freedom en_US
dc.title Особливості стратегії імпорту українських підприємств en_US
dc.title.alternative Features of the import strategy of ukrainian enterprises en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account