00 DSpace/Manakin Repository

Oсобливості застосування методів аналізу асортименту торгівельного підприємства для підвищення ефективності його діяльності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Іванова, Марина Іллівна
dc.contributor.author Ivanova, Maryna
dc.contributor.author Саннікова, Світлана Федорівна
dc.contributor.author Sannikova, Svitlana
dc.contributor.author Варяниченко, Олена Володимирівна
dc.contributor.author Varyanіchenko, Olena
dc.contributor.author Крайняк, Катерина Сергіївна
dc.contributor.author Kraynyak, Kateryna
dc.date.accessioned 2019-06-03T08:22:19Z
dc.date.available 2019-06-03T08:22:19Z
dc.date.issued 2017-10
dc.identifier http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2017_126_18
dc.identifier.citation Oсобливості застосування методів аналізу асортименту торгівельного підприємства для підвищення ефективності його діяльності / М. І. Іванова, С. Ф. Саннікова, О. В. Варяниченко, К. С. Крайняк // Економічний простір. - 2017. - № 126. - С. 168-177. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/698
dc.description.abstract UK: Дана стаття демонструє особливості застосування інструментів ABC- і XYZ- аналізу та коефіцієнту використання готової продукції для формування оптимального асортименту торгівельного підприємства. Дослідження базується на загальнонаукових та спеціальних методах: абстрагування – при визначенні сутності та інструментарію методів оптимізації асортименту підприємства; типології – при систематизації асортиментних груп; статистичних – для визначення коефіцієнта використання готової продукції. Доведено, що для оптимального вирішення завдань формування товарного асортименту необхідний стратегічний підхід, який передбачає, що будь-яке рішення у цій сфері повинно прийматися не тільки з огляду на поточні інтереси, а й з урахуванням того, як воно може позначитись на результатах підприємницької діяльності. Запропоновано визначати оптимальний асортимент продукції за результатами застосування коефіцієнту використання готової продукції, що синтезує основи АВС-аналізу та методу Дібба-Сімкіна, оскільки цей коефіцієнт інтегрує особливості формування виручки та прибутку торгівельного підприємства і дозволяє ранжувати асортиментні позиції в залежності від поточних цілей. Рекомендовано спрямувати асортиментну політику ТОВ «Синтез» на збільшення реалізації тих асортиментних позицій, що забезпечують скорочення залишків готової продукції і вивільнення оборотних коштів для оптимізації відтворювального процесу, підвищення ефективності господарської діяльності шляхом часткової відмови від реалізації товарів, які мають невисокі показники використання готової продукції. Перспективою подальшого дослідження у даному напряму є обґрунтування доцільності повернення товарів з низьким коефіцієнтом використання готової продукції до асортименту підприємства. en_US
dc.description.abstract EN: The article studies the peculiarities in the application of ABC- and XYZ-analysis and the coefficient of use of finished products to create an optimal assortment at a trading company. The research is based on general scientific and special methods: abstraction was used to determine the essence and tools of the methods of optimizing the company’s assortment; typology was applied to systemize the assortment groups; statistical method was used to determine the coefficient of use of finished products. It has been proved that to optimize the assortment of products, a strategic approach is required, which will provide making any decision in this area not only in view of current interests, but also considering the total results of the company’s performance. It has been proposed to optimize the assortment through applying the coefficient of use of finished products, which synthesizes the basis of ABC analysis and the Dibb-Simkin method, since this coefficient integrates the peculiarities in the formation of receipts and profit at a trading company and allows ranking assortment items depending on current purposes. It has been recommended to direct the assortment policy at LLC "Synthesis" so as to increase the sales of those assortment items that ensure reducing the inventory balance and releasing the circulating assets to optimize the reproduction process, and to increase the efficiency by a partial refusal from the sales of goods that have low coefficients of use of finished products. The prospect of further research in this area is the rationale for the expediency of returning goods with low coefficients of use of finished products to the company’s assortment.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject асортиментна політика en_US
dc.subject оптимальний асортимент en_US
dc.subject торгівельне підприємство en_US
dc.subject товари медичного призначення en_US
dc.subject ABC- і XYZ-аналіз en_US
dc.subject коефіцієнт використання готової продукції en_US
dc.subject ефективність діяльності en_US
dc.subject assortment policy en_US
dc.subject optimal assortment en_US
dc.subject trading company en_US
dc.subject medical supplies en_US
dc.subject ABC- and XYZ-analysis en_US
dc.subject coefficient of use of finished products en_US
dc.subject efficiency en_US
dc.title Oсобливості застосування методів аналізу асортименту торгівельного підприємства для підвищення ефективності його діяльності en_US
dc.title.alternative Peculiarities in applying the methods of analysis of a trading company’s assortment of products for improving efficiency en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу