00 DSpace/Manakin Repository

Гендерна трансформація освіти в архітектурно-будівельній галузі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Челноков, Олександр Васильович
dc.contributor.author Chelnokov, Oleksandr
dc.contributor.author Сологубова, Світлана Вікторівна
dc.contributor.author Solohubova, Svitlana
dc.contributor.author Швець, Ірина Анатоліївна
dc.contributor.author Shvets, Iryna
dc.contributor.author Гіркіна, Дарина Дмитрівна
dc.contributor.author Hirkina, Daryna
dc.contributor.author Голубєва, В. А.
dc.contributor.author Holubieva, V. A.
dc.date.accessioned 2021-07-22T10:21:09Z
dc.date.available 2021-07-22T10:21:09Z
dc.date.issued 2021-04
dc.identifier DOI: 10.30838/J.BPSACEA.2312.270421.122.759
dc.identifier http://uajcea.pgasa.dp.ua/article/view/238106
dc.identifier.citation Гендерна трансформація освіти в архітектурно-будівельній галузі / О. В. Челноков, С. В. Сологубова, І. А. Швець та ін. // Український журнал будівництва та архітектури. – 2021. – № 2. – С. 122-130 en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6923
dc.description.abstract UK: Постановка проблеми. Досліджено гендерну трансформацію освіти в архітектурно-будівельній галузі та проведено ретельний аналіз гендерної рівності студентів Придніпровської державної академії будівництва та архітектури (ПДАБА) під час вступу на різні факультети. Мета роботи: дослідити гендерну рівність студентів академії; проаналізувати можливості жінок отримувати вищу технічну освіту в різні історичні періоди; дослідити співвідношення юнаків та дівчат серед студентів денної форми навчання у ПДАБА під час вступу на різні факультети, а також можливість отримувати стипендію. Проаналізовано данні 2 214 студентів ПДАБА станом на лютий 2020−21 навчального року. Теоретичний аналіз та узагальнення науково-методичної літератури проводили з метою дослідження тенденцій гендерної трансформації освіти в різні історичні періоди. Особливу увагу приділяли вивченню можливості жінок отримати освіту в архітектурно-будівельній галузі. Експериментальні дані оброблялия за допомогою загальноприйнятих методів математичної статистики. Висновки. Проведене дослідження дозволяє констатувати гендерну рівність студентів ПДАБА. Аналіз публікацій показав, що в попередні історичні періоди представниками архітектурно-будівельної галузі були переважно чоловіки. Зростання кількості дівчат на традиційно «чоловічих» спеціальностях в архітектурно-будівельній галузі вимагає модернізації освітніх програм і матеріально-технічної бази та адаптації їх до можливостей студентів різної статі, що може позитивно вплинути на заохочення абітурієнтів під час вступної кампанії. en_US
dc.description.abstract EN: Formulation of the problem. The paper examines the gender transformation of education in the field of architecture and construction and conducts a thorough analysis of gender equality of students of the Dnieper State Academy of Civil Engineering and Architecture (PSACEA) when entering various faculties. Purpose: to investigate the gender equality of PSACEA students. Objectives: 1. To analyze the opportunities of women to receive higher technical education in different historical periods. 2. Investigate the ratio of boys and girls among full-time students of PSACEA when entering various faculties, as well as the opportunity to receive a scholarship. During the study, the data of 2214 PSACEA students as of February 2020−21 academic year were analyzed. Theoretical analysis and generalization of scientific and methodological literature were conducted to study the trends of gender transformation of education in different historical periods. Particular attention was paid to the study of women's opportunities for education in the field of architecture and construction. During the study, experimental data were processed using conventional methods of mathematical statistics. Conclusions: The study allows us to establish the gender equality of students in PSACEA. The analysis of publications showed that in previous historical periods, the representatives of the architectural and construction industry were mostly men. The growing number of girls in traditionally “male” specialties in the field of architecture and construction requires the modernization of educational programs and material and technical base and their adaptation to the capabilities of students of different genders, which can positively affect the encouragement of applicants during the introductory campaign.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури" en_US
dc.subject навчання en_US
dc.subject трансформація en_US
dc.subject будівельна галузь en_US
dc.subject освіта en_US
dc.subject архітектура en_US
dc.subject гендер en_US
dc.subject training en_US
dc.subject transformation en_US
dc.subject construction en_US
dc.subject education en_US
dc.subject architecture en_US
dc.subject gender en_US
dc.title Гендерна трансформація освіти в архітектурно-будівельній галузі en_US
dc.title.alternative Gender transformation of education in the architectural and construction industry en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу