00 DSpace/Manakin Repository

Використання гірських порід для облицювання будівель ПДАБА в навчальому процесі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сєдін, Володимир Леонідович
dc.contributor.author Siedin, Volodymyr
dc.contributor.author Грабовець, Оксана Миколаївна
dc.contributor.author Grabovets, Oksana
dc.contributor.author Ковба, Владислав Валерійович
dc.contributor.author Kovba, Vladyslav
dc.contributor.author Ульянов, Василь Юрiйович
dc.contributor.author Ulianov, Vasyl
dc.contributor.author Микало, В. В.
dc.contributor.author Micalo, V. V.
dc.date.accessioned 2021-07-21T10:47:44Z
dc.date.available 2021-07-21T10:47:44Z
dc.date.issued 2021-04
dc.identifier DOI: 10.30838/J.BPSACEA.2312.270421.88.755
dc.identifier http://uajcea.pgasa.dp.ua/article/view/235823
dc.identifier.citation Використання гірських порід для облицювання будівель ПДАБА в навчальому процесі /В. Л. Сєдін, О. М. Грабовець, В. В. Ковба та ін. // Український журнал будівництва та архітектури. – 2021. – № 2. – С. 88-98 en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6915
dc.description.abstract UK: Постановка проблеми. Проблема вдосконалення навчального процесу може бути вирішена завдяки збільшенню колекцій мінералів і порід, які можна зустріти кожного дня, але з різних причин не звернути на них увагу. Зазвичай для облицьовування використовували найліпші зразки різноманітного кам’яного матеріалу. Так само і в зовнішньому і внутрішньому облицюванні приміщень академії були використані різновиди гірських порід, що відрізняються міцністю, забарвленням, текстурою, структурою і включеннями мінералів і являють собою найкращі зразки декоративних матеріалів будівництва. Мета статті − враховуючи, що у зовнішньому та внутрішньому облицюванні деяких корпусів ПДАБА свого часу були використані різноманітні гірські породи всіх основних типів: магматичні, метаморфічні, осадові, з багатьох родовищ, нині розташованих у різних державах, усе це різноманітне кам’яне вбрання академії цілком можна використовувати в навчальному процесі, зокрема, для вивчення мінералів і гірських порід у межах дисципліни «Інженерна геологія». Висновки. Різноманітне кам'яне оздоблення академії цілком можливо використовувати в навчальному процесі, зокрема, для вивчення мінералів і гірських порід у рамках викладання дисципліни «Інженерна геологія», яка читається для всіх студентів будівельного й архітектурного факультетів, а також факультету цивільної інженерії та екології. Завдяки полірованій поверхні великих плит облицювальних порід можна наочно і більш повно визначати гірські породи під час вивчення відповідних дисциплін, що зручно для викладання студентам усіх профільних спеціальностей. Доцільно використовувати облицювальні матеріали корпусів у процесі вивчення геологічних дисциплін, особливо для студентів-архітекторів, для яких слід передбачати цільові екскурсії по академії. Різноманітні гірські породи, якими облицьовані елементи інтер'єру, служать хорошим доповненням до наявних навчальних колекцій кафедри «Інженерна геологія і геотехніка». en_US
dc.description.abstract EN: Problem statement. The problem of improving the learning process can be solved by increasing the educational collections of minerals and rocks that can be found every day, but for various reasons, do not pay attention to them. The best samples of various stone materials were usually used for cladding. Similarly, in the external and internal cladding of the academy buildings were used varieties of rocks that differ in strength, color, texture, structure and inclusions of minerals and are the best examples of decorative building materials. Purpose of the article. All this diverse stone decoration of the Academy can be used in the educational process, in particular, for the study of minerals and rocks within the discipline “Engineering Geology”, which is read to all students of the Faculty of Civil Engineering and Architecture, as well as the Faculty of Civil Engineering and Ecology. Conclusion. All this diverse stone decoration of the Academy is quite possible to use in the educational process, in particular, for the study of minerals and rocks in the framework of teaching the discipline “Engineering Geology”, which is read to all students of the Faculty of Civil Engineering and Architecture, as well as the Faculty of Civil Engineering and Ecology. Thanks to the polished surface of large slabs of facing rocks, it is possible to visually and more fully identify rocks while studying the relevant disciplines, which is convenient for teaching students of all specialties. It is expedient to use facing materials of buildings of educational institution in the course of studying of geological disciplines, especially for students-architects for what it is necessary to provide target excursions on buildings of academy. Various rocks, with which the interior elements are faced, serve as a good addition to the existing educational collections of the Department of Engineering Geology and Geotechnics.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури" en_US
dc.subject родовище en_US
dc.subject текстура en_US
dc.subject граніт en_US
dc.subject мармур en_US
dc.subject вапняк en_US
dc.subject структура en_US
dc.subject лабрадорит en_US
dc.subject texture en_US
dc.subject labradorite en_US
dc.subject structure en_US
dc.subject limestone en_US
dc.subject marble en_US
dc.subject deposit en_US
dc.subject granite en_US
dc.title Використання гірських порід для облицювання будівель ПДАБА в навчальому процесі en_US
dc.title.alternative Using of rocks of facing of buildings psacea in the educational process en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу