00 DSpace/Manakin Repository

Розуміння ринку і його класифікація за ознаками

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мардус, Наталія Юріївна
dc.contributor.author Mardus, Nataliia
dc.date.accessioned 2019-06-02T18:53:19Z
dc.date.available 2019-06-02T18:53:19Z
dc.date.issued 2017-10
dc.identifier http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2017_126_8
dc.identifier.citation Мардус Н. Ю. Розуміння ринку і його класифікація за ознаками / Н. Ю. Мардус // Економічний простір. - 2017. - № 126. - С. 61-70. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/683
dc.description.abstract UK: Стаття спрямована на дослідження поняття «ринок» як основної економічної категорії, що завжди знаходилося в центрі уваги провідних вчених. У статті надається визначення економічної сутності та змісту поняття «ринок» на основі класифікаційних ознак з відокремленням його відмінностей і структурних елементів, що розглядали його з різних точок зору. Розроблено класифікацію ринків за: масштабом та територіальним аспектом, товарно-галузевою деталізацію, рівнем насиченості, рівнем державного впливу, призначенням об’єктів ринкових відносин, умовами функціонування та розвитку конкуренції. Відокремлено поняття «ринкова економіка», «ринок товарів», «внутрішній ринок», «внутрішній ринок товарів» і наділене як традиційними так і новими ознаками. Встановлено, що внутрішній ринок товарів – це система децентралізованого товарообміну, яка має просторові межі в яких відбуваються взаємовідносини учасників ринку на основі цін, за допомогою грошей та в умовах конкуренції. Визначено важливість дослідження структури ринку за його масштабом з виділенням внутрішнього ринку, який є макроекономічною інфраструктурою, основою функціонування національної економіки та відіграє роль в забезпеченні соціально-економічного розвитку країни і усього суспільства. Систематизовано елементи внутрішнього ринку товарів та встановлено їх взаємозв’язок, що є перспективою подальших наукових розробок в даному напрямі. en_US
dc.description.abstract EN: The concept of "market" as the main economic category, which has always been the focus of attention of leading scientists is an object of investigation in the article. The definitions of the economic essence and the content of the concept of "market", on the basis of classification characteristics with the separation of its differences and structural elements, have been presented. The classification of markets by scale and territorial aspect, commodity-sector detail, level of saturation, level of state influence, appointment of objects of market relations, conditions of functioning and development of competition, has been worked out. The notion of "market economy", "commodity market", "domestic market", "internal market of goods" have been separated. Their traditional and new features have been proposed. It has been established that the domestic market of goods is a system of decentralized commodity exchange, which has spatial boundaries in which the relations of market participants are based on prices, with the help of money and in conditions of competition. The importance of studying the structure of the market on its scale with the allocation of the domestic market, which is a macroeconomic infrastructure, the basis of the functioning of the national economy and plays a role in ensuring the socio-economic development of the country and society as a whole, has been emphasized. The elements of the internal market of goods have been systematized and their interrelation has been established. The authors believe that these aspects are the prospect issues of further scientific investigations.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject ринок en_US
dc.subject ринкова економіка en_US
dc.subject товар en_US
dc.subject товарний ринок en_US
dc.subject внутрішній ринок en_US
dc.subject ознаки en_US
dc.subject класифікація en_US
dc.subject market en_US
dc.subject market economy en_US
dc.subject commodity en_US
dc.subject commodity market en_US
dc.subject internal market en_US
dc.subject signs en_US
dc.subject classification en_US
dc.title Розуміння ринку і його класифікація за ознаками en_US
dc.title.alternative Market definition and its classification by observations en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу