DSpace Repository

Система навчання нарисної геометрії майбутніх архітекторів

Show simple item record

dc.contributor.author Ткач, Дмитро Іванович
dc.contributor.author Ткач, Дмитрий Иванович
dc.contributor.author Tkach, Dmytro
dc.date.accessioned 2021-06-29T05:53:13Z
dc.date.available 2021-06-29T05:53:13Z
dc.date.issued 2017-12
dc.identifier.citation Ткач, Д. І. Система навчання нарисної геометрії майбутніх архітекторів : автореф. дис. ... д-ра. пед. наук. : спец. 13.00.04 Теорія та методика професійної освіти / Дмитро Іванович Ткач ; М-во освіти і науки України ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2017. – 43 с. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6808
dc.description.abstract UK: Дисертаційне дослідження присвячене оновленню курсу нарисної геометрії шляхом запровадження в практику методичної системи її навчання майбутніх архітекторів на основі природо відповідної концепції системного розуміння як об’єкту, який зображується, так і його оборотного зображення. Розроблені науково-методичні, психолого-педагогічні і фізіологічні основи викладання нарисної геометрії на основі її системної парадигми. Об’єктом дослідження є процес навчання нарисної геометрії майбутніх архітекторів і шляхи його подальшого удосконалення, а її предметом, - теорети- ко-методична система реалізації системного підходу до навчання нарисної геометрії як фундаментальної навчальної дисципліни. В процесі дослідження були виконані наступні завдання: 1. Обґрунтована необхідність розробки концепції системності змісту нарисної геометрії, яка була представлена у вигляді монографій «Системная начертательная геометрія» і «Методика навчання майбутніх архітекторів нарисної геометрії». 2. Розроблена методична підсистема геометрографічної підготовки майбутніх архітекторів, а також їх позиційних і метричних складових; 3. Розроблена методична підсистема навчання майбутніх архітекторів сучасної раціональної побудови наочних зображень архітектурних об’єктів; 4. Доведена ефективність педагогічної технології, що пропонується. Впровадження системної парадигми розуміння природи об’єктів в теорію їх зображень перетворює традиційну нарисну геометрію як прикладну навчальну дисципліну в системну нарисну геометрію як фундаментальну математичну науку, яка б мала бути стрижневою спеціальною дисципліною у професійній геометрографічній підготовці майбутніх архітекторів. Дидактичний зміст системної нарисної геометрії визначає її як новий напрям подальшого розвитку теорії оборотних зображень, а розроблена педагогічна технологія її навчання студентів-архітекторів є інноваційною. en_US
dc.description.abstract RU: Диссертационное исследование посвящено обновлению курса начертательной геометрии для разработки методической системы её обучения будущих архитекторов на основе природо-соответственной концепции системного понимания как изображаемого объекта, так и его обратимого изображения. Разработаны научно-методические, психолого-педагогические и физиологические основы преподавания начертательной геометрии на основе её системной парадигмы. Объектом исследования является процесс обучения начертательной геомет- рии будущих архитекторов, а её предметом, - теоретико-методическая система реализации системного подхода к обучению начертательной геометрии как фундаментальной учебной дисциплины. В процессе исследования были выполнены следующие задания: 1. Обоснована необходимость разработки концепции системности содержания начертательной геометрии, которая была выполнена в виде монографий «Системная начертательная геометрия» и «Методика обучения будущих архитекторов начертательной геометрии»; 2. Разработана методическая подсистема геометро-графической подготовки будущих архитекторов, а также её позиционная и метрическая составляющие. 3. Разработана методическая подсистема обучения будущих архитекторов современному рациональному построению наглядных изображений архитектурных объектов; 4. Доказана эффективность предлагаемой педагогической технологии обучения. Внедрение системной парадигмы понимания природы объектов в теорию их изображений преобразует традиционную начертательную геометрию как прикладную учебную дисциплину в системную начертательную геометрию как фундаментальную математическую науку, которая должна быть первой специальной дисциплиной для прпрофессиональной геометро-графической подготовки будущих архитекторов.
dc.description.abstract EN: The thesis deals with updating the course of descriptive geometry for development of methodical system of training of future architects based on the nature of the respective concepts of systemic understanding of how the depicted object and its image is invertible. Developed scientific-methodical, psychological-pedagogical and physiologicalpedagogical bases of teaching of descriptive geometry on the basis of its system paradigm. The object of the research is the process of the descriptive geometry training of future architects and its subject is theoretic methodic system of realization of system approach to the descriptive geometry, training as a fundamental educational branch. The flouring tasks were carried out in the process of research: 1.The necessity of narking out the conception of descriptive geometry systematic content, which was implemented in the form monographs “Systematic descriptive geometry” and “Methods of descriptive geometry training of future architects” was grounded. 2. The methodic system of geometry-graphic training of future architects and also their positional and metric components was worked out. 3. The methodic subsystem for future architects training of modern rational сonstruction of visual image of architectural objects was worked out. 4. The efficiency of proposed pedagogic training technology was proved. 5. The introduction of system paradigm of nature objects comprehension in the theory of their images transforms the traditional descriptive geometry as an applied, educational branch into systematic descriptive geometry as a fundamental mathematic science, which must be the first special, but not general educational branch for professional geometry-graphic training of future architects the didactic content of systematic descriptive geometry determines it as new trend of further development of reversible images theories, and its pedagogic technology of future architects training is innovation.
dc.language.iso uk
dc.publisher Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова, МОН України en_US
dc.subject концепція en_US
dc.subject система en_US
dc.subject структура en_US
dc.subject форма en_US
dc.subject геометрія en_US
dc.subject графіка en_US
dc.subject простір en_US
dc.subject модель en_US
dc.subject проекція en_US
dc.subject алгоритм en_US
dc.subject дидактика en_US
dc.subject педагогіка en_US
dc.subject геометрографічна освіченість en_US
dc.subject концепция en_US
dc.subject геометрия en_US
dc.subject графика en_US
dc.subject проэкция en_US
dc.subject пространство en_US
dc.subject педагогика en_US
dc.subject дидактика en_US
dc.subject геометрографическая образованность en_US
dc.subject geometry-graphic education en_US
dc.subject algorithm en_US
dc.subject pedagogies en_US
dc.subject projection en_US
dc.subject system en_US
dc.subject form en_US
dc.subject graphics en_US
dc.subject space en_US
dc.subject didactics en_US
dc.subject structure en_US
dc.subject geometry en_US
dc.subject model en_US
dc.subject conception en_US
dc.title Система навчання нарисної геометрії майбутніх архітекторів en_US
dc.title.alternative Система обучения начертательной геометрии будущих архитекторов en_US
dc.title.alternative System of teaching descriptive geometry of future architects en_US
dc.type Dissertation Abstract en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account