DSpace Repository

Формування системи внутрішнього маркетингу на підприємстві

Show simple item record

dc.contributor.author Венгерова, Олена Василівна
dc.contributor.author Venherova, Olena
dc.date.accessioned 2019-05-30T06:53:03Z
dc.date.available 2019-05-30T06:53:03Z
dc.date.issued 2017-02
dc.identifier.citation Венгерова О. В. Формування системи внутрішнього маркетингу на підприємстві / О. В. Венгерова // Економічний простір. – 2017. – № 118. – С. 175-184. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/664
dc.description.abstract UK: У статті обґрунтовано теоретичні та практичні методичні засади щодо формування системи внутрішнього маркетингу на підприємстві. У процесі дослідження використані такі методи, як описовий і порівняльний (при визначенні підходів до формування внутрішнього маркетингу на підприємстві), індукції, дедукції та узагальнення (при визначенні передумов запровадження внутрішнього маркетингу на підприємстві та формулюванні пропозицій щодо принципів та етапів формування внутрішнього маркетингу на підприємстві). У статті розглянуто існуючі підходи до формування системи внутрішнього маркетингу на підприємстві. На підставі аналізу публікацій визначено передумови для застосування концепції внутрішнього маркетингу на підприємстві. Автором запропоновано підхід до формування системи внутрішнього маркетингу на підприємстві, який базується на восьми принципах та дев’яти послідовних етапах, наслідком реалізації яких має стати формування лояльності персоналу до підприємства. Наукова новизна статті полягає у тому, що запропонований автором підхід до формування внутрішнього маркетингу на підприємстві, на відміну від існуючих, акцентується на досягненні мети, якою є підвищення продуктивності персоналу на основі його лояльного ставлення до підприємства. Практичне значення статті полягає у тому, що застосування запропонованого підходу на практиці сприятиме зростанню ефективності менеджменту та досягненню ринкових цілей підприємства. en_US
dc.description.abstract EN: The theoretical and practical methodological basis for formation the system of internal marketing at the enterprise has been grounded. Such methods as descriptive and comparative (in determining approaches to the development of internal marketing in the company), induction, deduction and generalization (the prerequisites for the implementation of internal marketing in the enterprise and formulating proposals on principles and stages of formation of internal marketing in the enterprise), have been used during the investigation. The article examines the existing approaches to the formation of the system of internal marketing at the enterprise. Based on the analysis of publications, the preconditions for the application of the concept of internal marketing in the enterprise have been determined. The author has suggested an approach to the formation the system of internal marketing at the company, which is based on eight principles, and includes nine successive stages. The implementation of these stages could lead to the staff loyalty to the company. Scientific novelty of the article is that the author's proposed approach to the formation of internal marketing in the enterprise, unlike the existing ones, is focused on the reaching the goal: increasing the productivity of staff on the basis of its loyalty to the company. The practical significance of the article lies in the fact that the application of the proposed approach in practice could contribute to the growth of management efficiency and the achievement of the market objectives of the enterprise.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject внутрішній маркетинг en_US
dc.subject персонал en_US
dc.subject формування внутрішнього маркетингу en_US
dc.subject лояльність en_US
dc.subject клієнтоорієнтованість en_US
dc.subject внутрішні комунікації en_US
dc.subject висококваліфіковані працівники en_US
dc.subject internal marketing en_US
dc.subject staff en_US
dc.subject formation of internal marketing en_US
dc.subject loyalty en_US
dc.subject clientoriented en_US
dc.subject internal communications en_US
dc.subject highly skilled workers en_US
dc.title Формування системи внутрішнього маркетингу на підприємстві en_US
dc.title.alternative Formation of the system of internal marketing on the enterprise en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account