00 DSpace/Manakin Repository

Концептуалізація імперативів формування та позиціонування інжинірингових шкіл

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Рябоконь, Михайло Васильович
dc.contributor.author Ryabokon, Mikhail
dc.date.accessioned 2019-05-28T11:27:21Z
dc.date.available 2019-05-28T11:27:21Z
dc.date.issued 2017-07
dc.identifier.citation Рябоконь М. В. Концептуалізація імперативів формування та позиціонування інжинірингових шкіл / М. В. Рябоконь // Економічний простір. - 2017. - № 123. - С. 87-97. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/659
dc.description.abstract UK: Завданням представленого наукового дослідження є виявлення потенціалу наявних імперативів формування та позиціонування інжинірингових шкіл, оскільки з огляду на процеси розвитку науково-технологічного бізнесу, саме трансформація підходів щодо організації інжинірингових шкіл є першочерговою прерогативою для формування інновацій в зазначеній сфері. На основі узагальнення концептуальних імперативів формування та позиціонування інжинірингових шкіл, що акцентують увагу на вивчені досвіду Американської, Європейської та Азійської моделей, у авторській статті було виявлено існуючи характерні властивості кожної із моделей та обґрунтовано наявний потенціал застосування аналізованих моделей. Також у статті автор акцентує увагу на тому, що кожна з аналізованих моделей має свої характерні недоліки, що не дозволяють стати основою для організації інноваційної активності науково-технологічного бізнесу. Вирішення поставленого завдання дає змогу стверджувати, що організація інжинірингових шкіл повинна акцентувати увагу не тільки на науковій та контрактній складових, але й базуватися на комерційних аспектах, які добре організовані в інноваційних акселераторах та інкубаторах, проте майже відсутні в інжинірингових школах. en_US
dc.description.abstract EN: This scientific research is aimed to identify potential of the existing imperatives for establishment and positioning of engineering schools as far as, in view of the processes of scientific and technological business development, it is transformation of the approaches to organization of engineering schools that is a basic prerogative in progress of implementing the innovations in this sphere. Based on generalization of the conceptual imperatives for establishment and positioning of the engineering schools, laying emphasis on learning from the experience of American, European and Asian models, the author’s paper identifies the existing distinctive features of each model and substantiates the potential, available for application of the analyzed models. The author also highlights the fact that each of the analyzed models has inherent weaknesses, making it impossible to become a basis for the innovative activities of scientific and technological business. By solving this problem one can assert that organization of engineering schools should not be only focused on scientific and contractual elements, but should also be based on commercial aspects, which are well organized in innovative accelerators and incubators, but are almost entirely absent in engineering schools.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject імперативи en_US
dc.subject формування en_US
dc.subject позиціонування en_US
dc.subject інжинірингові школи en_US
dc.subject процес en_US
dc.subject розвиток науково-технологічний en_US
dc.subject бізнес en_US
dc.subject інновації en_US
dc.subject моделі en_US
dc.subject властивості en_US
dc.subject потенціал en_US
dc.subject imperatives en_US
dc.subject establishment en_US
dc.subject positioning en_US
dc.subject engineering schools en_US
dc.subject process en_US
dc.subject scientific and technological development en_US
dc.subject business en_US
dc.subject innovations en_US
dc.subject models en_US
dc.subject distinctive features en_US
dc.subject potential en_US
dc.title Концептуалізація імперативів формування та позиціонування інжинірингових шкіл en_US
dc.title.alternative Conceptualization of imperatives for establishment and positioning of engineering schools en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу