00 DSpace/Manakin Repository

Шляхи підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємств рекламної галузі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Большак, Вікторія
dc.contributor.other Бойко, Тетяна Юріївна (керівник)
dc.date.accessioned 2021-06-02T05:03:01Z
dc.date.available 2021-06-02T05:03:01Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Большак В. Шляхи підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємств рекламної галузі : магіст. робота : 075 Маркетинг / Вікторія Большак ; керівник Т. Ю. Бойко. – Дніпро, 2020. – 116 с. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6568
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури" en_US
dc.subject маркетингова діяльність en_US
dc.subject підприємства en_US
dc.subject споживачі en_US
dc.subject рекламна галузь en_US
dc.subject ефективність en_US
dc.subject шляхи підвищення en_US
dc.title Шляхи підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємств рекламної галузі en_US
dc.type Master Thesis en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу