00 DSpace/Manakin Repository

Маркетингові інструменти в розвитку малого та середнього бізнесу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Плотницька, Світлана Іванівна
dc.contributor.author Plotnytska, Svitlana
dc.date.accessioned 2019-05-27T11:09:27Z
dc.date.available 2019-05-27T11:09:27Z
dc.date.issued 2017-08
dc.identifier http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2017_124_18
dc.identifier.citation Плотницька С. І. Маркетингові інструменти в розвитку малого та середнього бізнесу / С. І. Плотницька // Економічний простір. - 2017. - № 124. - С. 192-203. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/648
dc.description.abstract UK: В статті проаналізовано виклики та можливості, пов'язані з використанням маркетингових інструментів для розвитку малого та середнього бізнесу в Україні. Дослідження з цього питання є недостатніми, незважаючи на значну кількість досліджень маркетингової діяльності підприємств. В дослідженні був використаний кількісний метод, отримані статистичні дані були проаналізовані за допомогою статистичного пакету соціальних наук (SPSS). Опитування проводилось протягом 2017 року у трьох областях України. Результати дослідження показали, що канали розподілу та комплекс маркетингових комунікацій визнані важливими та дуже важливими, але ці маркетингові інструменти використовуються лише кілька разів на рік. Використання маркетингових інструментів є важливим, оскільки позитивно впливає на продаж, покращує комунікацію та співпрацю між підприємствами та споживачами, сприяє зростанню кількості споживачів, що призводить до збільшення прибутку та створює нові можливості для малих та середніх підприємств. Інтенсивне використання інструментів просування має розглядатися як можливість для цих підприємств в Україні подолати поточні проблеми та покращити свій бізнес. en_US
dc.description.abstract EN: This paper describes the challenges and opportunities related to the use of marketing tools for improving business of the small and medium enterprises (SMEs) in Ukraine. The research on this subject in Ukraine is scarce despite the rich research of enterprises marketing activities. The method used in this paper is quantitative, based on survey data collected from enterprises followed by statistical data analyses using Statistical Package for Social Sciences (SPSS). The survey was conducted during 2017 in three regions of Ukraine. The results have showed that developed channels of distribution and communication mix have been recognized as important and very important, but these marketing tools are used only few times per year. The use of marketing tools is important because they have positive influence on sale, improve communication and cooperation between enterprises and with consumers, increase the number of consumers, which leads to higher profit and creates new opportunities for SMEs. Intensive use of promotion tools should be seen as an opportunity for these enterprises in Ukraine to overcome current challenges and improve their business.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject малі та середні підприємства en_US
dc.subject маркетингові інструменти en_US
dc.subject розвиток en_US
dc.subject маркетингові комунікації en_US
dc.subject канали розподілу en_US
dc.subject small and medium enterprises en_US
dc.subject marketing tools en_US
dc.subject development en_US
dc.subject marketing communications en_US
dc.subject distribution channels en_US
dc.title Маркетингові інструменти в розвитку малого та середнього бізнесу en_US
dc.title.alternative Marketing tools in small and medium business development en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу