00 DSpace/Manakin Repository

Напрями розвитку інноваційного потенціалу підприємств

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шендерівська, Ліна Петрівна
dc.contributor.author Shenderivska, Lina
dc.contributor.author Кваско, Алла Володимирівна
dc.contributor.author Kvasko, Alla
dc.date.accessioned 2021-05-14T10:04:48Z
dc.date.available 2021-05-14T10:04:48Z
dc.date.issued 2021-02
dc.identifier http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/816
dc.identifier DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/166-13
dc.identifier.citation Шендерівська Л. П. . Напрями розвитку інноваційного потенціалу підприємств / Л. П. Шендерівська, А. В. Кваско // Економічний простір. – 2021. – № 166. – С. 74-80 en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6410
dc.description.abstract UK: Стаття має на меті визначити пріоритетні напрямки розвитку інноваційного потенціалу підприємств. Результатами дослідження є визначення факторів розвитку інноваційного потенціалу підприємств. Основні фактори пов'язані з глобалізацією економічних процесів, включаючи цифровізацію економіки, високий рівень поширення прогресивних знань, розвиток бізнес-екосистем. Основними напрямами підвищення ефективності управління інноваційним потенціалом є інвестування в більш повне використання цифровізації підприємствами, активізація процесів консолідації, приділення більшої уваги бенчмаркінгу. Зазначено актуальність ініціативи керівництва щодо активізації інновацій, розповсюдження програмно-цільових організаційних структур управління для взаємодії інтелектуального потенціалу підприємств, розвиток експортного потенціалу для ефективного масштабування інновацій. Обґрунтована загальна актуальність розвитку внутрішньопідприємництва шляхом стимулювання розвитку та використання інноваційного потенціалу. Уточнено визначення інноваційного потенціалу. Обґрунтовано багаторівневу орієнтацію інноваційного потенціалу підприємств: зовнішню - на підвищення рівня задоволеності споживачів, формування зовнішнього іміджу, внутрішню - на вдосконалення всіх складових потенціалу підприємства, формування внутрішнього іміджу. Визначено роль складових потенціалу підприємства стосовно інноваційного потенціалу, а саме його ресурсного забезпечення, виробництва та постачання інноваційного продукту на ринку, циклічності інновацій, мотивації праці. Обґрунтовано взаємозв'язок між інноваційним потенціалом та інноваційною діяльністю. Запропоновано систему критеріїв та показників для оцінки інноваційних ідей. Основними критеріями є: споживачі, ринок, інтелектуальна власність, статус ідеї, ефективність інновацій. Клієнт-орієнтований підхід як основа інноваційної діяльності в поєднанні з можливостями заробітку для підприємства забезпечує його стратегічні конкурентні переваги та інвестиційну привабливість. en_US
dc.description.abstract EN: The article aims to identify priority areas for the enterprises’ innovative potential development. The results of the study are the determination of factors of enterprises’ innovative potential development. The main factors are related to the globalization of economic processes, including the digitalization of the economy, the high rate of dissemination of progressive knowledge, the business ecosystems’ development. The main directions of improving the efficiency of innovation potential management are investing in a fuller use of digitalization by enterprises, intensification of consolidation processes, paying more attention to benchmarking. The urgency of leadership initiative in intensifying innovation, the spread of program-targeted organizational management structures for the enterprises’ intellectual potential synergy, the development of export potential for effective sca-ling of innovations are stated. The general relevance of the development of intrapreneurship by stimulating the development and use of innovation potential is grounded. The definition of innovation potential has been clarified. The multilevel orientation of enterprises’ innovative potential: external – on increase of customers’ satisfaction level, formation of external image, inter-nal – on improvement of all components of enterprise’s potential, formation of internal image are substantiated. The role of the components of the enterprise potential in relation to the innovation potential, namely, its resource provision, production and supply of the innovative product on the market, the cyclical nature of innovation, work motivation is defined. The relationship between innovation potential and innovation activity is substantiated. A system of criteria and indicators for evaluating innova-tive ideas is proposed. The basic criteria are: consumers, market, intellectual property, the status of the idea, the effectiveness of innovation. Customer-centric approach as the basis of innovation activity coupled with earning capacity for the enterprise provides its strategic competitive advantages and investment attractiveness
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» en_US
dc.subject інноваційний потенціал en_US
dc.subject клієнтоорієнтований підхід en_US
dc.subject експортний потенціал en_US
dc.subject інтелектуальний потенціал en_US
dc.subject показники для оцінки інноваційних ідей en_US
dc.subject внутрішньопідприємництво en_US
dc.subject інноваційна діяльність en_US
dc.subject стратегічне управління en_US
dc.subject сustomer-centric approach en_US
dc.subject export potential en_US
dc.subject intrapreneurship en_US
dc.subject intellectual potential en_US
dc.subject strategic management en_US
dc.subject indicators for evaluating innovative ideas en_US
dc.subject innovative activities en_US
dc.subject innovative potential en_US
dc.title Напрями розвитку інноваційного потенціалу підприємств en_US
dc.title.alternative Directions of enterprises’ innovative potential development en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу