00 DSpace/Manakin Repository

Менеджмент системи індикаторів до оцінки ефективності запровадження сталого розвитку туризму та його міжнародне позиціонування

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Борблік, Карина Едуардівна
dc.contributor.author Borblik, Karyna
dc.date.accessioned 2021-05-12T10:08:31Z
dc.date.available 2021-05-12T10:08:31Z
dc.date.issued 2021-02
dc.identifier http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/807
dc.identifier DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/166-4
dc.identifier.citation Борблік К. Е. Менеджмент системи індикаторів до оцінки ефективності запровадження сталого розвитку туризму та його міжнародне позиціонування / К. Е. Борблік // Економічний простір. – 2021. – № 166. – С. 24-28 en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6378
dc.description.abstract UK: У статті розглядаються напрямки розвитку та просування національного туризму, сегментація туристів за найважливішими критеріями, такими як споживчі переваги, географія та демографія, які будуть аналізувати їх сприйняття призначення. Визначено стратегічні напрямки прогнозування, планування та програмування сталого розвитку національної туристичної галузі, а також критерії його просування на світовій арені. Пропонується використовувати бренд туристичного ринку як єдиний процес створення та управління туристичним іміджем країни з метою досягнення його статусу, що гарантує стабільне коло, визначає переваги споживачів, створює додану вартість для туристичних послуг та посилює ринкові позиції в туризмі. Представлено систему показників для оцінки ефективності сталого розвитку в контексті стратегічного позиціонування національного туризму. Система управління туристичною галуззю вдосконалена в інтересах підвищення привабливості туристичних продуктів, що пропонуються на національному туристичному ринку України. Для оцінки ефективності сталого розвитку туризму розроблено кількісні інструменти, які полягають у підрахунку таких показників, як загальний внесок в економіку, кількість створених робочих місць, внесок регіональних ринків у місцеві бюджети, ймовірність ризику втрати планові доходи. та своєчасно приймати необхідні управлінські рішення для коригування виняткових заходів. Розроблено комплекс заходів для створення організаційно-економічних передумов для ефективного інформаційного забезпечення сталого розвитку національного туристичного простору, бази даних учасників ринку, підвищення рівня наукової обґрунтованості управлінських рішень у галузі розвитку туризму на основі надійних інформація. Обґрунтовано, що розвиток пріоритетних видів туризму та вдосконалення туристичних продуктів сприятиме підвищенню їх привабливості, створенню сприятливих умов для збільшення припливу туристів та прибутковості туристичної інфраструктури. en_US
dc.description.abstract EN: The article considers the directions of development and promotion of national tourism, segmentation of tourists by the most important criteria, such as consumer preferences, geography and demography, which will analyze their perception of destination. The strategic directions of forecasting, planning and programming of sustainable development of the national tourism industry, as well as the criteria for its promotion on the world stage are determined. It is proposed to use the brand of the tourist market as the only process of creating and managing the tourist image of the country in order to achieve its sta-tus, which guarantees a stable circle, determines consumer benefits, creates added value for tourist services and strengthens market position in tourism. A system of indicators for assessing the effectiveness of sustainable development in the context of strategic positioning of national tourism is presented. The management system of the tourism industry has been improved in the interests of increasing the attractiveness of tourism products offered on the national tourism market of Ukraine. Quantitative tools have been developed to assess the effectiveness of sustainable tourism development, which consists in calculating such indicators as the total contribution to the economy, the number of jobs created, the contribution of regional markets to local budgets, the probability of risk of loss of planned revenues. and make the necessary management decisions in a timely man-ner to adjust exceptional measures. A set of measures has been developed to create organizational and economic prerequisites for effective information support for sustainable development of the national tourist space, a database of market participants, increasing the level of scientific validity of management decisions in the field of tourism development based on reliable in-formation. It is substantiated that the development of priority types of tourism and improvement of tourist products will help increase their attractiveness, create favorable conditions for increasing the influx of tourists and the profitability of tourist infrastructure
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» en_US
dc.subject туристична галузь en_US
dc.subject управління стійким розвитком туризму en_US
dc.subject національний туризм en_US
dc.subject туризм en_US
dc.subject система показників для оцінки ефективності en_US
dc.subject позиціонування en_US
dc.subject tourism industry
dc.subject management of sustainable tourism developmen
dc.subject system of indicators for evaluating efficien
dc.subject positioning
dc.subject national touris
dc.subject touris
dc.title Менеджмент системи індикаторів до оцінки ефективності запровадження сталого розвитку туризму та його міжнародне позиціонування en_US
dc.title.alternative Management of the system of indicators for evaluation of efficiency of implementation of sustainable tourism development and its international positioning en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу