DSpace Repository

Засади формування організаційної моделі міжнародної агенції маркетингових послуг

Show simple item record

dc.contributor.author Корнєєв, Максим Валерійович
dc.contributor.author Korniv, Maxim
dc.contributor.author Білозубенко, Володимир Станіславоич
dc.contributor.author Bilozubenko, Volodymyr
dc.date.accessioned 2019-05-27T07:42:48Z
dc.date.available 2019-05-27T07:42:48Z
dc.date.issued 2017-07
dc.identifier.citation Білозубенко В. С. Засади формування організаційної моделі міжнародної агенції маркетингових послуг / В. С. Білозубенко, М. В. Корнєєв // Економічний простір. - 2017. - № 123. - С. 5-12. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/628
dc.description.abstract UK: Cпрямована на розуміння сутності і особливостей формування організаційної моделі підприємств. Метою роботи є уточнення засад формування організаційної моделі міжнародної агенції маркетингових послуг (МАМП). Для досягнення мети охоплено питання організаційного розвитку, удосконалення організаційної культури і знання, враховано нові практики у сфері структурування підприємств. Методологічна база роботи включає положення теорії фірми, функціоналізму, інституціоналізму, структуралізму, концепцій організаційних змін та управління знаннями. Формування організаційної моделі є важливим питанням у створенні й управлінні МАМП. Визначено мету формування організаційної моделі у МАМП, якою є покращення організаційних характеристик. Процес формування організаційної моделі інтерпретовано як цілеспрямовану управлінську діяльність. У межах методології формування організаційної моделі у МАМП запропоновано виокремлювати такі елементи: категорії; принципи; типи управлінського впливу; завдання; базові підходи до формування організаційної моделі; складові; управлінської діяльності; ключові процеси; аспекти. Відзначено, що вирішальне значення для формування оптимальної організаційної моделі має організаційна культура і організаційні знання. Результати роботи можуть бути використані у подальших наукових дослідженнях і практичних розробках у сфері організаційного розвитку. en_US
dc.description.abstract EN: The article is aimed at understanding the essence and features of the formation of an organizational model of enterprises. The aim of the work is to clarify the principles of forming an organizational model of the international marketing services agency (IMSA). To achieve the goal, the issues of organizational development, improvement of organizational culture and knowledge are covered; new practices in the field of structuring of enterprises are taken into account. The methodological basis of work includes the provisions of the theory of firm, functionalism, institutionalism, structuralism, concepts of organizational change and knowledge management. Formation of an organizational model is an important issue in the creation and management of IMSA. The purpose of forming an organizational model in IMSA is defined, which is the improvement of organizational characteristics. The process of forming an organizational model is interpreted as a purposeful management activity. Within the framework of the methodology of forming an organizational model, IMSA proposes to distinguish the following elements: categories; principles; types of managerial influence; task; basic approaches to the formation of an organizational model; constituents; management activities; key processes; aspects. It is noted that organizational culture and organizational knowledge are crucial for the formation of an optimal organizational model. The results of the work can be used in further research and practical developments in the field of organizational development.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject маркетингова діяльність en_US
dc.subject міжнародний маркетинг en_US
dc.subject організаційна модель en_US
dc.subject структура управління en_US
dc.subject організаційна культура en_US
dc.subject організаційний розвиток en_US
dc.subject marketing activity en_US
dc.subject international marketing en_US
dc.subject organizational model en_US
dc.subject management structure en_US
dc.subject organizational culture en_US
dc.subject organizational development en_US
dc.title Засади формування організаційної моделі міжнародної агенції маркетингових послуг en_US
dc.title.alternative Basics of forming organizational model international marketing services agencies en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account