00 DSpace/Manakin Repository

Управління партнерськими відносинами промислового підприємства

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Куваєва, Тетяна Володимирівна
dc.contributor.author Kuvaieva, Tetiana
dc.date.accessioned 2019-05-23T10:30:45Z
dc.date.available 2019-05-23T10:30:45Z
dc.date.issued 2017-06
dc.identifier http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2017_122_12
dc.identifier.citation Куваєва Т. В. Управління партнерськими відносинами промислового підприємства / Т. В. Куваєва // Економічний простір. - 2017. - № 122. - С. 104-116. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/612
dc.description.abstract UK: Досліджено основні форми організації взаємодії промислового підприємства в каналах забезпечення та збуту. Виявлено, що формування моделі управління відносинами підприємства потребує оцінювання форми управління мережевою структурою на основі ймовірнісного підходу щодо врахування різноманітних чинників зовнішнього та внутрішнього середовища. Запропоновано інструментарій управління взаємовідносинами промислового підприємства, що заснований на особливостях марківської системи з дискретними станами. Побудовані математичні моделі дозволяють ідентифікувати задані параметри як із різновидами партнерства, так і діяльністю на основі разових договорів. Розрахунки, що здійснено на прикладі забезпечення промислового підприємства витратними інструментами та комплектуючими, довели необхідність надання спеціальних функцій маркетингових досліджень ринку та організації управління підприємствами – партнерами мережі одному з них (координатору), якого запропоновано розглядати як підприємство – інтегратор. en_US
dc.description.abstract EN: The main forms of the organization of the industrial enterprise interaction in supply channels are investigated. It is revealed that forming the model of management of enterprise relations requires assessment of the form of the network structure based on the probabilistic approach within accounting the various factors of the external and internal environment. The toolkit of management of mutual relations of the industrial enterprise, based on features of the Markov system with discrete states is offered. The developed mathematical models allow identifying the given parameters both with varieties of partnership and activity based on single contracts. Calculations were carried out on the example of providing industrial enterprises with consumable tools and components. The need of providing special functions of marketing research and organization of management of the enterprises - partners of the network to one of them, who is proposed to be considered as an integrator enterprise, was proved.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject промислове підприємство en_US
dc.subject форми організації взаємодії en_US
dc.subject партнерство en_US
dc.subject марківські процеси en_US
dc.subject industrial enterprise en_US
dc.subject forms of the organization of interaction en_US
dc.subject Markov processes en_US
dc.subject partnership en_US
dc.title Управління партнерськими відносинами промислового підприємства en_US
dc.title.alternative Management of partnership relations of industrial enterprise en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу