00 DSpace/Manakin Repository

Соціальні інновації в індустрії гостинності: тенденції, закордонний досвід, вітчизняні реалії

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Влащенко, Наталія Миколаївна
dc.contributor.author Vlashchenko, Nataliia
dc.date.accessioned 2019-05-22T06:53:39Z
dc.date.available 2019-05-22T06:53:39Z
dc.date.issued 2017-02
dc.identifier.citation Влащенко Н. М. Соціальні інновації в індустрії гостинності: тенденції, закордонний досвід, вітчизняні реалії / Н. М. Влащенко // Економічний простір. – 2017. – № 118. – С. 87-96. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/601
dc.description.abstract UK: У статті досліджено вітчизняний та закордонний досвід впровадження соціальних інновацій на рівні готельних підприємств та визначення пріоритетні напрямки їх розвитку в Україні. Автором складена характеристика зовнішніх і внутрішніх соціальних інновацій готельних підприємств, включаючи відповідні елементи соціального забезпечення. Відзначений напрям зв’язку та вплив соціальних інновацій на інші види інновацій готельних підприємств. Досліджено закордонний досвід реалізації соціальних інновацій щодо персоналу готельних підприємств: стимулювання праці персоналу та створення для нього гідних умов праці. Розглянуто екологічну концепцію готелю як один з видів соціальних інновацій. Визначено сучасні тенденції світової соціалізації щодо обслуговування людей з інвалідністю та інших маломобільних груп населення. Наведено практичний досвід соціально-інноваційної діяльності провідних готельних підприємств світу. Розроблено науково-практичні рекомендації активізації розвитку соціальних інновацій в України на рівні готельних підприємств. en_US
dc.description.abstract EN: The article investigates domestic and foreign experience of social innovations at the level of hotel companies and identification of priority directions of their development in Ukraine. The author has compiled the characteristics of internal and external social innovations in the hotel industry, including relevant elements of social security. The direction of the relationship and influence of social innovation to other types of innovations of the hotel facilities are also marked. Foreign experience of implementation of social innovations in relation to staff of hotel enterprises is studied: the encouragement of staff and the organization of appropriate working conditions. The ecological concept of the hotel as one of the types of social innovation is also studied. Modern trends in the world of socialization on services for people with disabilities and other people with limited mobility are determined. The practical experience of the socio-economic activities of the leading hotel companies in the world is marked. Research-based recommendations to enhance the development of social innovation in Ukraine at the level of hotel business are developed.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject соціальні інновації en_US
dc.subject індустрія гостинності en_US
dc.subject закордонний досвід en_US
dc.subject екологічна концепція готелів en_US
dc.subject соціальний туризм en_US
dc.subject social innovations en_US
dc.subject a hospitality industry en_US
dc.subject foreign experience en_US
dc.subject ecological concept of the hotels en_US
dc.subject social tourism en_US
dc.title Соціальні інновації в індустрії гостинності: тенденції, закордонний досвід, вітчизняні реалії en_US
dc.title.alternative Social innovations in the hospitality industry: trends, international experience and domestic realities en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу