DSpace Repository

Засоби формування інтелектуально-кадрового забезпечення інноваційних клієнтоорієнтованих підприємств ресторанного господарства

Show simple item record

dc.contributor.author Білецька, Ірина Мирославівна
dc.contributor.author Biletska, Iryna
dc.date.accessioned 2021-03-22T12:08:13Z
dc.date.available 2021-03-22T12:08:13Z
dc.date.issued 2020-12
dc.identifier http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/758
dc.identifier DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/164-12
dc.identifier.citation Білецька І. М. Засоби формування інтелектуально-кадрового забезпечення інноваційних клієнтоорієнтованих підприємств ресторанного господарства / І. М. Білецька // Економічний простір. – 2020. – № 164. – С. 78-74. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5911
dc.description.abstract UK: Метою дослідження було обґрунтування засобів формування інтелектуально-кадрового забезпечення інновацій- них клієнтоорієнтованих підприємств ресторанного господарства. Актуальність цього завдання зросла на сучасному етапі розвитку економічних відносин та конкуренції, особливо у секторі ресторанного бізнесу, оскільки зміщається орієнтація всіх бізнес-процесів підприємств із формування доходу та отримання прибутку на максимальне задово- лення потреб клієнтів; розвивається такий напрям, як проєктування, моделювання та розвиток запитів споживача; конкурентоспроможність ресторанного бізнесу все більше визначається клієнтоорієнтацією. В процесі дослідження застосовано наукові методи стратегічного менеджменту (для формування засад структуризації цілей покращення інтелектуально-кадрового забезпечення інноваційних клієнтоорієнтованих підприємств ресторанного господарства) та системного підходу (при обґрунтуванні пріоритетів та інструментів удосконалення інтелектуально-кадрового забезпечення інноваційних клієнтоорієнтованих підприємств ресторанного бізнесу). Обґрунтовано актуальність та визначено засоби формування інтелектуально-кадрового забезпечення інноваційних клієнтоорієнтованих підприємств ресторанного господарства. Подальші наукові пошуки в цьому напрямі стосуються обґрунтування економіко-матема- тичних моделей в сфері клієнтоуправління. Практичне значення результатів дослідження полягає у нарощуванні клі- єнтської бази лояльних споживачів та зміцненні за рахунок цього конкурентоспроможності суб’єкта ресторанного бізнесу, що одночасно має значний соціальний ефект у вигляді задоволення потреб споживачів у ресторанних послугах. en_US
dc.description.abstract EN: The purpose of the study was to substantiate the means of forming intellectual and personnel support of innovative customer- oriented restaurant enterprises. The urgency of this task has increased at the present stage of development of economic relations and competition, especially in the restaurant business sector, as the orientation of all business processes of enterprises to generate income and profit to meet the needs of customers; such direction as designing, modeling and development of inquiries of the consumer develops; the competitiveness of the restaurant business is increasingly determined by customer orientation. In the course of the research scientific methods of strategic management (for formation of bases of structuring of the purposes of improvement of intellectual and personnel maintenance of innovative client-oriented enterprises of restaurant economy) and system approach (at substantiation of priorities and tools of improvement of intellectual and personnel support of innovative client-oriented enterprises of restaurant business) are applied. The relevance and means of formation of intellectual and personnel support of innovative client-oriented enterprises of restaurant economy are substantiated. Further scientific research in this direction concerns the substantiation of economic and mathematical models in the field of customer management. The practical significance of the results of the study is to increase the customer base of loyal consumers and strengthen the competitiveness of the restaurant business, which also has a significant social effect in meeting the needs of consumers in restaurant services.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» en_US
dc.subject підприємства ресторанного господарства en_US
dc.subject інтелектуально-кадрове забезпечення en_US
dc.subject клієнтоорієнтоване управління en_US
dc.subject конкурентоспроможність en_US
dc.subject інновації en_US
dc.subject restaurant enterprises en_US
dc.subject competitivenes en_US
dc.subject customer-oriented management en_US
dc.subject intellectual and personnel support en_US
dc.subject innovations en_US
dc.title Засоби формування інтелектуально-кадрового забезпечення інноваційних клієнтоорієнтованих підприємств ресторанного господарства en_US
dc.title.alternative Means of the innovative restaurant economy client-oriented enterprises intellectual and personnel support formation en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account